• Hoi Bezoeker, we hebben weer iets nieuws voor je, de MF Marktplaats! Test deze nieuwe functionaliteit en laat weten wat je er van vindt. Kijk hier voor meer informatie.

Demper!

Hondafreak

MF'er
17 jul 2001
106
0
A'dam
FOEI ! Mag niet. Zolang je nog 25kw rijd mag je geen andere onderdelen op je motor hebben dan je originele onderdelen !

Of heb je de begrenzing er ook al afgehaald? })
Mag dat niet :? oh dat wist ik niet...ik heb namelijk ook een andere uitlaat erop gezet...als je dan aangehouden wordt..krijg je dan naast een boete voor teveel decibel ook een boete voor die uitlaat+25kw dan??..nah jah maar hopen dat ik niet aangehouden wordt , want het geluid is echt wel beter zo })

delusion

MF'er
31 mei 2001
67
0
www.bikepower.nl
als je geen of normaal gas geeft isset een bescheiden geluid, als je echt aan het gas draait kan je me aan de andere kant van de stad horen ;) (bij wijze van.. ligt aan de stad natuurlijk ;) )

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
0
Nijmegen a/d Waal
Mooi bescheiden potje om te zien...
Ook fijn dat het ding niet altijd brult.. Kan je zonder klachten rond middernacht een keer thuiskomen :) Enige nadeel hieraan is dat je eerder geneigd bent flink te gassen, om maar dat :9~ geluidje te horen....

Yigal

MF veteraan
25 mei 2001
1.736
3
43
Voorburg
Mooi bescheiden potje om te zien...
Ook fijn dat het ding niet altijd brult.. Kan je zonder klachten rond middernacht een keer thuiskomen :) Enige nadeel hieraan is dat je eerder geneigd bent flink te gassen, om maar dat :9~ geluidje te horen....
Da\'s toch geen nadeel??? ;)