Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
mijn begrenzer is er al 3 weken legaal uit.. ik rij nu ook op een echte motorFOEI ! Mag niet. Zolang je nog 25kw rijd mag je geen andere onderdelen op je motor hebben dan je originele onderdelen !
Of heb je de begrenzing er ook al afgehaald?![]()
VROEM!.. zo ongeveerRelaxt geluidje zeker!![]()
![]()
FOEI ! Mag niet. Zolang je nog 25kw rijd mag je geen andere onderdelen op je motor hebben dan je originele onderdelen !
Of heb je de begrenzing er ook al afgehaald?![]()
Jij niet nee maar denk dat de blauwe mannen het minder leuk vinden.jep.. krijgt er een paar pk meer van.. maar daaar heb ik geen last meer van heur..
Jij niet nee maar denk dat de blauwe mannen het minder leuk vinden.![]()
mijn begrenzer is er al 3 weken legaal uit.. ik rij nu ook op een echte motor![]()
Dat wist ik nietOp Zaterdag 15 september 2001 11:54 schreef DeGroteMuis het volgende:Denk dat dat ook wel meevalt...... Dus hooguit te veel lawaai is een probleem....
Wat een klein dempertje! Komt zeker een hoop herrie uit? Ik heb zelf een redelijk grote demper en daar komt al een ruimschoots bovenlegaal aantal decibellen uit![]()
\"lief\" he?![]()
Da\'s toch geen nadeel???Mooi bescheiden potje om te zien...
Ook fijn dat het ding niet altijd brult.. Kan je zonder klachten rond middernacht een keer thuiskomenEnige nadeel hieraan is dat je eerder geneigd bent flink te gassen, om maar dat
geluidje te horen....