Demper!

delusion

MF'er
31 mei 2001
67
0
sorry hoor.. maar ik moet het ff kwijt.. vanmiddag is er een Laser K2 Aluminium Sportdemper onde mijn GSXF gemonteerd.. WOEI!.. ik is blij! :P
 
FOEI ! Mag niet. Zolang je nog 25kw rijd mag je geen andere onderdelen op je motor hebben dan je originele onderdelen !

Of heb je de begrenzing er ook al afgehaald? })
 
FOEI ! Mag niet. Zolang je nog 25kw rijd mag je geen andere onderdelen op je motor hebben dan je originele onderdelen !

Of heb je de begrenzing er ook al afgehaald? })
mijn begrenzer is er al 3 weken legaal uit.. ik rij nu ook op een echte motor ;)
 
Relaxt geluidje zeker! }) })
VROEM!.. zo ongeveer :9
nee.. een mooi donker geluid bij de lage toeren.. en als je dan aan het gas gaat hangen is het een lekkere jank die je tegemoet komt..
eindelijk zullen de mensen in koekblikken me aan komen horen komen :j
 
Laatst bewerkt:
gsxf-laser5.jpg

\"lief\" he? })
 
Laatst bewerkt:
FOEI ! Mag niet. Zolang je nog 25kw rijd mag je geen andere onderdelen op je motor hebben dan je originele onderdelen !

Of heb je de begrenzing er ook al afgehaald? })

Mag dat niet :? oh dat wist ik niet...ik heb namelijk ook een andere uitlaat erop gezet...als je dan aangehouden wordt..krijg je dan naast een boete voor teveel decibel ook een boete voor die uitlaat+25kw dan??..nah jah maar hopen dat ik niet aangehouden wordt , want het geluid is echt wel beter zo })
 
jep.. krijgt er een paar pk meer van.. maar daaar heb ik geen last meer van heur..
 
als je geen of normaal gas geeft isset een bescheiden geluid, als je echt aan het gas draait kan je me aan de andere kant van de stad horen ;) (bij wijze van.. ligt aan de stad natuurlijk ;) )
 
Mooi bescheiden potje om te zien...
Ook fijn dat het ding niet altijd brult.. Kan je zonder klachten rond middernacht een keer thuiskomen :) Enige nadeel hieraan is dat je eerder geneigd bent flink te gassen, om maar dat :9~ geluidje te horen....
 
Mooi bescheiden potje om te zien...
Ook fijn dat het ding niet altijd brult.. Kan je zonder klachten rond middernacht een keer thuiskomen :) Enige nadeel hieraan is dat je eerder geneigd bent flink te gassen, om maar dat :9~ geluidje te horen....
Da\'s toch geen nadeel??? ;)
 
tenzij de buren een rottweiler hebben en weten dat jij het bent die hun wakker houd.. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan