dempers aprilia futura

Robfutura

Rookie
2 mei 2010
13
0
Warmenhuizen
Hoi,
welke dempers kunnen op een aprilia futura ter vervanging van de standaard uitlaat?
Heb gehoord dat de dempers van ducatie 748 of 916 er goed op passen. Klopt dat?
En zo ja is het veel werk om deze aanpassing te doen?
 
als je op de microfishes kijkt van een futura zie je dat het een eigelijk best 'rare' uitlaat is, een losse demper vervangen kan eigenlijk niet (of je moet de originele 'leeghalen') en anders moet je hem met linkpijp en al vervangen.

Wat jij zegt over de duc uitlaten zou best kunnen.. ik heb eens een (dubbele) uitlaat gekocht die voor een 2003 rsv zou zijn maar volgensmij is die van een ducati afkomstig, omdat ik de aansluiting op die van een futura vond lijken heb ik hem er eens naastgehouden maar volgensmij past dat aardig :)


Ik ga straks zelf denk ik met de bewerkte originele demper rijden omdat ik die gewoon het mooist vind :) mocht je zelf willen gaan klussen met je eigen originele demper heb ik wel wat foto's hoe degene het gedaan heeft waarvan ik hem gekocht heb :)
 
Hoi even voorstellen ik ben nieuw op dit Forum en rijd een Futura uit 2004 en ik wil eigenlijk ook de achterdemper aanpakken (iets meer geluid) maar vind de originele ook mooier dan die 2 losse dempers onder de buddy. ben benieuwd hoe je dit gaat aanpakken.
ik heb wel iets gevonden maar weet niet of het wat is.
ik hoor graag
 
Terug
Bovenaan Onderaan