dempers kawasaki z1000

rien5971

Rookie
31 jul 2010
2
0
hallo alemaal ik zoek de handleiding van lazer hot cam voor kawasaki z1000 07 09 en dan
vooral hoe het zit met de kabels of ze zomaar weg kunnen gr rien
 
hoi rien het is leuk als je je even voorstelt hier ergens op t topic dan moet je even zoeken oja het is ook wel zo leuk als je die puntjes kommas en hoofdletters gebruikt dan lijkt het tenminste op gewoon nederlands en niet een in een adem gezegde zin.
 
hoi rien het is leuk als je je even voorstelt hier ergens op t topic dan moet je even zoeken oja het is ook wel zo leuk als je die puntjes kommas en hoofdletters gebruikt dan lijkt het tenminste op gewoon nederlands en niet een in een adem gezegde zin.


_O-

Je hebt gelijk.
Dit leest voor geen meter...

@TS,

Ik neem aan dat je de kabels bedoeld die van je originele uitlaten naar je blok lopen?
Die kabels zitten vast aan een servo, die je vlinderkleppen in de originele uitlaten open en dicht laten gaan...
Als je geluk hebt kun je ze verwijderen, wel netjes doen en ervoor zorgen dat de servo niet verdraaid!!
Als je pech hebt zul je een FI melding op je dahboard krijgen en zul een een aanpassing moeten doen... Een servo-eliminator plaatsen en het is ook opgelost.

Zoiets dus:
http://www.inter-bike.co.uk/ivans-exhaust-servo-motor-eliminators.html

Ter info: Mijn Z750 08, heeft ook een ander dempertje gekregen, kabels verwijderd, geen probleem ondervonden met FI (wel een melding maar dat ging achteraf ergens anders over).
Nu 4500 km verder, en nog geen problemen.

Kennis van mij ook Z750 08, direct een FI melding op zijn dash, en heeft een servo-eliminator moeten plaatsen..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan