den bosch 5 mei 2011

rob25

MF veteraan
17 jan 2007
4.120
17
vught
Het lijkt me leuk om met mensen van MF komende donderdag 5 mei
in den bosch af te spreken dit wat hieronder staat is de algemene beschrijving.
Van wat er te doen is die dag + een website daarvan.
Maar we kunnen uiteraard ook gewoon met zijn allen gezellig wat drinken.
Heb je interesse om mee te gaan en vind je het een leuk idee post dat hier dan even.
Dan maken we er met zijn alleen een leuke dag van en hopelijk zit het weer ook mee !!!





Kom naar ’s-Hertogenbosch om de vrijheid te vieren op 5 mei! We nodigen jou en duizenden andere bezoekers uit om stil te staan bij vrijheid en je eigen verantwoordelijkheid. Dat blijkt hard nodig, want vrijheid en verdraagzaamheid staan onder druk, zelfs in Nederland. Vrijheid zonder vrijblijvendheid, dat vieren we in ’s-Hertogenbosch en op nog 12 andere nationale bevrijdingsfestivals in het land. We zijn gratis, voor iedereen toegankelijk, confronterend, en interactief.



De site >>> http://www.noordzuidbevrijdingsfestival.nl/home (Home)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil 's middags wel mee, maar ik kan helaas alleen vroeg in de middag..
Maar spreken we daar dan af? Aangezien ik geen motorfietske heb..
Moet ik wel ff iemands nummer hebben
 
ja dat is de juiste instelling.
Nu de andere reacties nog even afwachten.
 
Leuk idee Rob, ik ben er alleen niet bij. Moet op controle in het ziekenhuis die middag vroeg. En als het weer net zoals vorige week ging duurt dat wel even :Z
 
lijkt me gezellig,maar volgens mij moet ik gewoon werken .
zal een luisteren op me werk,dan goor je het wel .
 
is idd een goed plan moet alleen ff kijken of ik vrij ben of vrij kan nemen *O* *O* *O*
 
In de fietsenstalling bij de arena kun je ze geloof ik kwijt.. Hadden ze eerst altijd ruimte voor motoren dus zal nog wel zo zijn.
Komen er vanavond mensen naar de brand? Dan kunnen we het ff goed afspreken..
 
@ mn broertje bij de arena zou kunnen als het daar eventueel te druk is dan even net buiten de stad waar er ergens plek is.
 
wil iedereen die definitief weet of hij of zei morgenmiddag mee gaat mij even een smsje sturen mijn tel is >>> 06-81934349 ik wilde om 13.30 afspreken voor de ingang van de arena dat is denk ik de beste plek lijkt me en niet de zijingang maar gewoon die recht ervoor.
 
wil iedereen die definitief weet of hij of zei morgenmiddag mee gaat mij even een smsje sturen mijn tel is >>> 06-81934349 ik wilde om 13.30 afspreken voor de ingang van de arena dat is denk ik de beste plek lijkt me en niet de zijingang maar gewoon die recht ervoor.

13.30 uur is voor mij een beetje laat.. liever rond 12.00/12.30 uur.. Kan dat ook? O-)
 
dan kom je al snel bij een parkeer garage uit bijv de wolvenhoek.
 
Heb net Lucienne gesproken die is morgen al met iemand in de stad en wilde daarom eerder afspreken dus daaromde vraag wie wil er nog meer mee en zo ja kan het daar ook eerder als 13.30 ??? en ze vroeg of er nu nog mensen richting de brad kwam aangezien ze daar met zijn 4 en zaten nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan