Den Bosch e.o. Deel 39 - zou de zomer dan toch nog komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeej *O* Gebruikt circuitbandje gekocht voor 26,75 :) Met die prijzen kan ik nog leven :Y

Ik denk dat ik voortaan altijd maar 2e hands banden koop. Kan ik 3-4 gebruikte kopen voor de prijs van 1 nieuwe..
 
goeie morgen ;)

zo weer terug uit mexico , wat een gaaf land is dat !

zometeen weer ff motor rijden, vandaag of morgen nog volk op de brand ?
 
Nice, Mexico!! Hoe lang ben je geweest?
Goeie vakantie gehad?

Gaat vanavond tegen een uur of 7 regenen zie ik net op buienradar! :/
 
Nice, Mexico!! Hoe lang ben je geweest?
Goeie vakantie gehad?

Gaat vanavond tegen een uur of 7 regenen zie ik net op buienradar! :/
Joh waarom dacht je dat ik toen straks baalde?! _O-

Altijd is het overdag droog, en dan ben ik 's avonds klaar met werken en klaar met eten, begint het te gieten ;(

Dat is demotiverend ;(
 
Jeej *O* Gebruikt circuitbandje gekocht voor 26,75 :) Met die prijzen kan ik nog leven :Y

Ik denk dat ik voortaan altijd maar 2e hands banden koop. Kan ik 3-4 gebruikte kopen voor de prijs van 1 nieuwe..
Leg je die zelf erop dan?


Ik heb het niet zo op die gebruikte bandjes enzo.. hou het gewoon bij de banden die me goed bevallen :)
Banden is iets waar ik niet op ga besparen iig.
 
Leg je die zelf erop dan?


Ik heb het niet zo op die gebruikte bandjes enzo.. hou het gewoon bij de banden die me goed bevallen :)
Banden is iets waar ik niet op ga besparen iig.

Ik moet momenteel wel even besparen helaas. Ik koop ze normaal ook altijd nieuw, maar dat laat m'n portefeuille nu even niet toe B|
 
hallee allen... nu al weer een nieuw topic?

da gu hard hier witte nie!!!


vandaag effe naar HK suspension geweest.... binnenkort maar eens nieuwe veren en olie in men vorkske (laten) doen....
 
Jeej *O* Gebruikt circuitbandje gekocht voor 26,75 :) Met die prijzen kan ik nog leven :Y

Ik denk dat ik voortaan altijd maar 2e hands banden koop. Kan ik 3-4 gebruikte kopen voor de prijs van 1 nieuwe..

Bij ex-circuitbanden is vaak wel het beste eraf op de zijkant van de band. Rij je daar dus vaak zul je met een achterband afhankelijk van de staat waarin deze verkeerd wanneer je ze koopt misschien 1000 km mee doen.
 
Vanmiddag gespot :W :W :W :W :W
Sambal en Toine langs het kanaal richting de brand
Het gas ging er goed op naar het volgende stoplicht :o :o :o :o :o :o

Vanmiddag gespot :W :W :W :W :W
Mauritsssssssssssssss op de A2 rondweg Den Bosch
Ging erg rustig :+ :+ :+ :+
 
Vanmiddag gespot :W :W :W :W :W
Sambal en Toine langs het kanaal richting de brand
Het gas ging er goed op naar het volgende stoplicht :o :o :o :o :o :o

Vanmiddag gespot :W :W :W :W :W
Mauritsssssssssssssss op de A2 rondweg Den Bosch
Ging erg rustig :+ :+ :+ :+
Had je dat autoke gezien die langs ons stond met die mocros erin _O- die riepen alleen maar : Vet man!!Welke gaat harder?! Die zate hem helemaal te spacen _O-
 
Laatst bewerkt:
Bij ex-circuitbanden is vaak wel het beste eraf op de zijkant van de band. Rij je daar dus vaak zul je met een achterband afhankelijk van de staat waarin deze verkeerd wanneer je ze koopt misschien 1000 km mee doen.
Im with smart Maurits

Of je krijgt bijna een high sider omdat het beste eraf is waar je het nou net nodig hebt....
 
Het eten is ook weer naar binnen gewerkt. :P
Kunnen we nog mooi een rondje gaan doen..... voor 't weer omslaat :]

half7 a 7 uur doe ik nog wel ff langs de brand... :Y
 
wie gaat er even mee rijden })

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan