Den Bosch en Omstreken Deel 69 nie lullen moar rij-en

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trek dan maar een dikke jas aan wat het is toch stervend koud
Er staat een vies windtje hoor
Weet het omdat ik net terug ben met de honden wandelen
 
Het is niks warm nee, en met het zout op de weg gaat de mijne er niet uit. Misschien zo even laten lopen voor het eerst weer sinds lange tijd. Maar eerst alles afbouwen.
 
Het is niks warm nee, en met het zout op de weg gaat de mijne er niet uit. Misschien zo even laten lopen voor het eerst weer sinds lange tijd. Maar eerst alles afbouwen.

Viel best mee de kou .
Was goed te doen op de bike . Ff lekker gereden vandaag en nog ff met kawa-Tony en No brains en niet vergeten Joost Stan te buurten

Sp'te staat weer lekker fris gewassen in de schuur dadelijk ff haar kleding uittrekken en ze eens lekker verwennen met de poets en poetsdoeken en misschien als ze lief is ff met de polijstborstel
 
Voor mij is het nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel te koud om te gaan rijden
Brrrrrrrrrr
Vond het niet koud hoor :N :N

Maar moet wel toegeven dat ik onder me leren pak als 1ste me lang motorondergoed aan had daar overheen lekkere dikke joggingbroek t-shirt met lange mouwen en een lekkere dikke trui aanhad + me wintervoering in me motor jas had.

Dus nee had het niet echt koud _O- _O- _O- _O-
 
Onder een textiel of lederen pak :?

Ik kan net m'n rugprotector kwijt en een T-shirt maar daar houdt het ook bij op..
 
Onder een textiel of lederen pak :?

Ik kan net m'n rugprotector kwijt en een T-shirt maar daar houdt het ook bij op..

daarom zat het zo achterlijk strak XD, hopelijk binnenkort te vinden in een leren broek met cross boven stuk :]
heb al wel wat spul gevonden wat goed zal staan opzich.

deze bike ga ik a.s. weekend bezichtigen.
224649652_1-husqvarna-510-smr-nieuwe-conditie.jpg


mocht het zo lopen dat ik hem koop komt er denk ik deze kleding:

Image.ashx


broek niet meegerekend, alleen het top stuk
Image.ashx


Image.ashx
 
Laatst bewerkt:
daarom zat het zo achterlijk strak XD, hopelijk binnenkort te vinden in een leren broek met cross boven stuk :]
heb al wel wat spul gevonden wat goed zal staan opzich.

deze bike ga ik a.s. weekend bezichtigen.
[afbeelding]

mocht het zo lopen dat ik hem koop komt er denk ik deze kleding:

[afbeelding]

broek niet meegerekend, alleen het top stuk
[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er alle twee goed uit hoor
Hoop dat het door gaat voor je :Y :Y :Y
 
Onder een textiel of lederen pak :?

Ik kan net m'n rugprotector kwijt en een T-shirt maar daar houdt het ook bij op..

Onder me leren pak en me rugprotector had ik er ook nog onder

Zit wel strak en bewegen gaat wat lastiger maar ach met deze temperatuur ga je toch geen rare dingen doen op de bike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan