Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
afgelopen weekend getraind in belgie!
zeer rauwe maar leerzame baan.
eindelijk mezelf zover gekregen om tafels met scherpe kicker/bank te springen ipv die softe herrie..
weekend van 17/18 juni wedstrijd dus dan gaan we kijken of we het geleerde kunnen toepassen!

2nbtwu0.jpg
 
Servil, nu ik zo zie wat voor motors jij hebt vraag ik me af of jij afgelopen zaterdag bij superpole was?

Sorry zie je berichtje nu pas, even een week afwezig geweest omdat wij vorige week onverwacht een hond af hebben moeten geven en wij daar aardig kapot van zijn.

Maar om op je antwoord terug te komen, ja ik was daar ook. De Duc op de brug was van mij, heeft 2 verse sloffen gekregen.
 
Sorry zie je berichtje nu pas, even een week afwezig geweest omdat wij vorige week onverwacht een hond af hebben moeten geven en wij daar aardig kapot van zijn.

Maar om op je antwoord terug te komen, ja ik was daar ook. De Duc op de brug was van mij, heeft 2 verse sloffen gekregen.


Gecondoleerd met de hond -O- -O- -O-
Gaat je zeker niet in de koude kleren zitten ;( ;( ;(
 
Sorry zie je berichtje nu pas, even een week afwezig geweest omdat wij vorige week onverwacht een hond af hebben moeten geven en wij daar aardig kapot van zijn.

Maar om op je antwoord terug te komen, ja ik was daar ook. De Duc op de brug was van mij, heeft 2 verse sloffen gekregen.

Dat is begrijpelijk, veel sterkte ermee.

Ik had die dag een nieuwe einddemper op mijn gsx-r laten zetten.
 
Jongens, we hebben een gigantisch probleem!

Straks gaan we over de 2500 reacties en gaat de mf politie het topic sluiten en kunnen we niet meer zwaaien. Alvast 1 voordat het te laat is :W _O-
 
Er zijn er hier die elke dag hier zitten en al voor honderd jaar...... kenne die nog gin topic opnieuw openen dan.....


Oeps vergeet ik nog bijna te zwaaien
:W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan