Den Bosch en omstreken, part 73

Dat is schrikken. Inderdaad veel te jong!
Gecondoleerd en aan de nabestaanden heel veel sterkte gewenst.
 
Bizar, dat verwacht je niet op zo'n leeftijd. Gecondoleerd en veel sterkte aan nabestaanden!
 
Voor een deel wel.....

Maar een hartstilstand dat heb je niet in de hand!

200+ over een dijk knallen, wheelys tot de zon onder gaat en ander risicovol gedrag kan je wel achterwege laten waardoor je dat risicootje wel in de hand hebt om wat aan damage control te doen ;)
 
Voor een deel wel.....

Maar een hartstilstand dat heb je niet in de hand!

200+ over een dijk knallen, wheelys tot de zon onder gaat en ander risicovol gedrag kan je wel achterwege laten waardoor je dat risicootje wel in de hand hebt om wat aan damage control te doen ;)



Kunt ook stoppen met leven en thuis op de bank gaan zitten .

Nog meer kans op langer leven .
 
Nee hoor, stil zitten is ook niet goed _O-

Maar gewoon je aan de snelheid houden en het voorwiel aan de grond levert wel minder risico op
 
Ik vind de discussie over hardrijden en wheelies maken niet echt gepast hier.
Frans reed ook niet altijd zonder risico's. Voor zover ik weet heeft hij nooit een (zwaar) ongeluk meegemaakt maar toch is hij er niet meer.
Als we hier iets van kunnen leren is het vooral dat je moet genieten van het leven en je vooral moet doen waar je gelukkig van wordt.
 
Ik vind de discussie over hardrijden en wheelies maken niet echt gepast hier.
Frans reed ook niet altijd zonder risico's. Voor zover ik weet heeft hij nooit een (zwaar) ongeluk meegemaakt maar toch is hij er niet meer.
Als we hier iets van kunnen leren is het vooral dat je moet genieten van het leven en je vooral moet doen waar je gelukkig van wordt.

:}
 
Ik vind de discussie over hardrijden en wheelies maken niet echt gepast hier.
Frans reed ook niet altijd zonder risico's. Voor zover ik weet heeft hij nooit een (zwaar) ongeluk meegemaakt maar toch is hij er niet meer.
Als we hier iets van kunnen leren is het vooral dat je moet genieten van het leven en je vooral moet doen waar je gelukkig van wordt.


:} :} :} :t
 
morgen is er weer een open rit van MTC Oss.

Gaan weer eens kijken of ze een mooie route gepland hebben en kijken of de hamburgers erna weer zo lekker zijn als vorig jaar!
 
Gisteren weer eens een wedstrijd meegedaan.
Deze keer op het circuit van berghem.

Kwalificatie was slecht naar mijn mening.
Door verschuivingen in de indeling in de B gezet ipv A

Eerste manche moeten starten vanaf P11.
Na bocht 1 al naar P6 gereden, in de loopt van de race P5 weten te pakken.
in de slotfase maakte de 2 rijders voor me samen een fout in het offroad waardoor ik ze buitenom kon passeren en een gat wist te slaan.

P3 weten vast te houden tot de finish, super tevreden resultaat naar mijn idee.

Manche 2.
Gestart vanaf P3
Bij de start als 1e weg. Alleen door slechte plek alsnog 2 man voor moeten laten gaan de 1e bocht in.

In het offroad verkeerde spoor gekozen helaas waardoor er 3 man voorbij kon steken.

1 in diezelfde ronde nog kunnen terug pakken.

De 2 andere zitten pushen tot ze samen wederom een fout maakte en ik er omheen kon.

Gelijk een gat weten te trekken vanaf hun en net niet de nummer 2 kunnen pakken helaas.

Dus wederom een P3 finish.

Op naar de volgende race!

foto door sportplaatje! (walter?)
20180603081835-4fc81ea2-me.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan