Den Bosch en omstreken, part 73

Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpen

Hoi allemaal. Zijn er sportieve heren en dames in de beurt van :
Boxtel,Den Bosch,Vught,Best en omgeving die wel eens zin hebben om uur of twee te rijden na etenstijd of wel in het weekend. Het is wel bedoeling dat we veilig thuiskomen  en wat tenken tussen door kan altijd .

Hoor het graag
 
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpen

Hoi allemaal. Zijn er sportieve heren en dames in de beurt van :
Boxtel,Den Bosch,Vught,Best en omgeving die wel eens zin hebben om uur of twee te rijden na etenstijd of wel in het weekend. Het is wel bedoeling dat we veilig thuiskomen  en wat tenken tussen door kan altijd .

Hoor het graag


Volgwns mij rijden ze alleen rondjes op de Brand in Rosmalen :+

@JVD: thanks, volgens mij gaat ie mer mijn neefjes kijken. Dat wordt oordoppies meenemen.
 
Voor iedereen die zondag tijd en een Italiaanse motor heeft:

Home | Eni Viva Italia

"Tijdens Viva-Italia op 8 april 2018 zijn er in totaal 6 sessies voor motorfietsen. Elke sessie is 20 minuten. "Circuitrijden met begeleiding" doe je samen met ervaren circuitrijders9max groepen van max. 3 achter een coureur. De Licentierijders hebben 4 sessies ter beschikking met iedere keer minimaal 1 sessie ruimte tussen de sessies."

Inschrijven: €40,-tot €50,- per sessie
Tracktime Viva-Italia 8 april 2018
 
Vanavond de shakedown van de 998 & de 1199 achter elkaar gedaan.
Bij de 998 voelde het vertrouwd, alsof ik er gister nig mee gereden had (heeft 5 maanden stil gestaan).
De 1199 daarna was echt even wennen, na een tijdje gingen de bochten eigenlijk best lekker, al moet ik wat wennen aan het zenuwachtige (voelt als een 600cc tje) bochtengedrag. En ik rij nog steeds veel te laag in de toerentallen terwijl bij deze het vermogen toch echt boven zit. En damn wat is het scary om ff volgas hoog in de toeren op te trekken, daar ben ik voorlopig nog niet aan gewend :X

Morgen assen :]
 
brommert heeft gisteren een nieuw uitlaat systeem gekregen.
nu kunnen we toch dat beetje extra doorloop uit de hoge toeren halen.
+-4pk erbij :+

2evrj1s.jpg
 
Vers van de pers:

Het wordt vandaag een prachtig mooie dag tijdens Viva-Italia 2018.
Maar we hebben toch mooie pareltjes op de paddock staan, die ook nog even het circuit gaan verkennen.

Wat denk je van een prachtige Panigale 1299R Superleggera of een Panigale v4s klaar voor het circuit en speciaal daarvoor nog deze week gewrapped door Motorwrap uit Nuenen.

Ook is er een zeer exclusieve MV Agusta F4RC aanwezig, deze is in een oplage van 250 stuks gebouwd en dus zeer zelden op de openbare weg te zien.

Naast deze speciaaltjes zijn er ook Diverse andere racekanonnen aanwezig. Moto Puro neemt een nog een Panigale r mee, daarnaast nog diverse andere Ppanigales, maar ook een tweetal B-RAD motoren. Of de supersnelle 2 klepper van Arno van Doorn bijvoorbeeld. Of de knalgele 748R van Niels.

Maar er zijn nog meer MV Agusta's aanwezig en de MV Agusta BeNeLux club is er ook.

Het is een internationaal getinde dag, want zelfs uit Bremen is Juergen aanwezig met zijn klassieke Moto Guzzi V50.

Kortom, meer dan één reden om te komen kijken.

We hebben van de organisatie vernomen dat als last minute actie, als je op een Italiaanse motor aan de poort komt je zo gratis door mag rijden (de passagier moet nog wel even een toegangskaartje kopen), we doen er dus alles aan om er een prachtige dag van te maken.
 
Net om 20:00 uur een Aprilia Tuono factory gen2 gespot in Oss op de singel.

Iemand van hier?
 
Hoezo ophalen .
Jij hebt toch ruimte zat om da ding te stallen .
Vandaag ritje binnendoor nar vessem gedaan .
Fris maar lekker 😁
 
Hij staat bij MG Parts
Moest het een en ander aan gebeuren

Ja fris was het best wel vandaag heb de heule dag een trui aan gehad :/ :/ :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan