Den Bosch en omstreken, part 73

Gezellige dag gehad in Assenede .
Mooie motoren gezien .

Praatje gemaakt met 2 agenten over de herrie die er gemaakt werdt .
Kijken jullie daar ook naar, nee man, hoort bij de motoren.
Geweldig antwoord.
 
Ze bedoelen denk ik dat het bij Harley Davidson’s hoort. Zij zijn nog niet zo ver op het gebied van techniek dan de andere merken dus dan hoort het bij die motoren.
 
Niet allemaal tegelijk, anders moet ik voor zondag een vergunning aanvragen en evacuatieplan hebben.
 
Dan ga dat maar vast regelen
Het benkse zal te klein zijn zoveel mensen komen er🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🚔
 
Dan ga dat maar vast regelen
Het benkse zal te klein zijn zoveel mensen komen er🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🚔
Een Ducati-Panigale meeting zie ik?
 
Hallo,

Ben sinds kort lid van MF en komt uit omgeving Oss. Zou graag eens meerijden dus ik ga zeker dit topic in de gaten houden. :]

Gr. Jeffrey
 
Welkom hier
Rijden doen wij nooit vanuit dit topic heeeeeeel af en toe een meeting op industrie terrein De Brand in Den Bosch
Als dat zo is dan ka je dat hier wel lezen
Je hebt trouwens een leuke fiets 👍 👍
 
Welkom hier
Rijden doen wij nooit vanuit dit topic heeeeeeel af en toe een meeting op industrie terrein De Brand in Den Bosch
Als dat zo is dan ka je dat hier wel lezen
Je hebt trouwens een leuke fiets 👍 👍
Bedankt! *O*Is er ergens anders een topic waar soms iets afgesproken wordt om te rijden?
 
Is er hier intresse in een hele fijne super goeie van vossen airtrailer.
Banden 2 jaar oud ongeveer 8500 km mee gereden, 2x op en neer naar benidorm
14 dagen geleden een nieuwe luchtbal geplaatst .
lucht eruit , plat op de grond, motor erop,lucht erin, en omhoog, en knallen met je span

140 150 over de franse wegen met een harley van een dikke 300 kg erop.
super trailer
 
Is er hier intresse in een hele fijne super goeie van vossen airtrailer.
Banden 2 jaar oud ongeveer 8500 km mee gereden, 2x op en neer naar benidorm
14 dagen geleden een nieuwe luchtbal geplaatst .
lucht eruit , plat op de grond, motor erop,lucht erin, en omhoog, en knallen met je span

140 150 over de franse wegen met een harley van een dikke 300 kg erop.
super trailer


Gaat ie nu al de deur uit
Zeker op vakantie met het vliegtuig
 
Terug
Bovenaan Onderaan