Den Bosch en omstreken, part 73

Hmm, ben wel van plan om een filmpje te maken van de 0-100 sprint van de 1199 vergeleken met mn Tesla, bij beter weer_O-

en echt weer een circuit dag boeken komend jaar
 
6D8932F3-ED39-4335-A8BC-B05BD3D3EEA5.jpeg
 
Gedachten heb ik veel. Eigenlijk wil ik er gewoon een stuk of vier voor alle gemoedstoestanden, maar daarin ben ik vast niet de enige.

De motor moet sportiever zijn dan de BMW. Maar een echte supersport zie ik ook niet meer zitten.
Dus iets wat nog een beetje comfortabel is en waarbij ik ook gewoon de snelweg op kan, dus ook geen naked meer (ondanks dat ik zo'n hippe retro machine wel leuk vind zoals bijv. een Indian FTR1200 of Ducati Scramber). Iets van een sport/toer-achtig-iets zal het wel worden, denk ik. Maar wat?
De motoren waar ik nu een beetje op uit kom, zijn: Honda VFR 800, Yamaha Tracer 900, Triumph Sprint ST 1050 en misschien wel een Yamaha FJR of Honda CBR1100XX. Maar ik wil ook niet dat ie al te zwaar wordt qua gewicht.

Kortom ik ben er nog niet erg uit en ga ik in het voorjaar wel eens rondkijken en proberen.
Ik kan altijd de Fazer van mijn vriendin weer eens nieuw leven in blazen, dan kan ik iig rijden.
 
De motor is weg. Toch altijd wel een dubbel gevoel...
Maar goed, nu eens op mijn gemak rondkijken wat het gaat worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan