Den Bosch en omstreken, part 73

Ik vond dat Yamahablok mooi gelukt. Ben zelf van verveling stickers gaan plakken en heb de jiffy’s weer zwart gespoten. Heb gelijk wat bestek meegenomen ;). Vloeistoffen en filters vervangen, klaar voor de lente.
Ik sprak wat gasten op het terras van IJM Vught die vanuit Rotterdam naar Chromeburner in Nieuwkuijk waren gereden ‘omdat dat zo’n geweldige zaak was’. Ik ken het niet, iemand hier wel?
 

Bijlagen

  • AE10509A-71BB-493A-9D76-318046E77F25.jpeg
    AE10509A-71BB-493A-9D76-318046E77F25.jpeg
    190,6 KB · Weergaven: 13
Ben er een paar maanden langs gereden maar nog nooit binnen geweest(weet eigenlijk niet waarom)
Zal er eens een keertje binnen wippen
Hoor er wel goede verhalen over
 
Ik sprak wat gasten op het terras van IJM Vught die vanuit Rotterdam naar Chromeburner in Nieuwkuijk waren gereden ‘omdat dat zo’n geweldige zaak was’. Ik ken het niet, iemand hier wel?

ik ben er wel eens geweest.
Het is inderdaad een mooie winkel, wat betreft klantenservice en product kennis heb ik geen idee.
Zij zijn niet motorcross/supermoto gericht dus spullen hebben ze voor mij niet echt.
Ooit 3 a 4 jaar geleden een setje laarzen daar gekocht en daar werd ik toen netjes mee geholpen (Y)
 
Ik ben er ook nog nooit gestopt, terwijl ik er regelmatig voorbij rij... maar wellicht is het automatische zelfbescherming. Ik heb niks nodig en toch ga ik weer niet met lege handen naar buiten. Trouwens... misschien nu wel omdat ik toch geen motor meer heb :)
 
ik ga zaterdag even kijken. Zelfbescherming inderdaad, dat ken ik. Was dat nou echt nodig? Nee :), maar doe het altijd. Ik ga begin juni nog naar Italië, nog voor Ierland. Zal wel met verbeterd doorwaaispul voor de Italiaanse zon terugkomen. Harder rijden doet het ook, is leuker.
Misschien hebben ze ook Oost-Indische oordoppen. Die kan je vaker gebruiken.
Ik zag deze tussen Den Bosch en Vinkel, net voorbij de friettent.
3D5E4E1F-C16E-4ACA-8778-9A3DE2C731B6.jpeg
 
Mooie zaak, klein assortiment in de winkel. Er is een groot magazijn waar op verzoek wat uitgehaald wordt. Vriendelijke mensen. Ik snap het niet echt. Nu klanten helemaal uit Duitsland en Venlo. Ze lachten erom. Het Rotterdam en omstreken verhaal is beter te verklaren. Daar zijn inderdaad de grote zaken weg.
Veel Klim pakken wat echt wel erover is, 1150,- voor een jack. Heb wel een andere meegenomen.
 
Middag mensen !!!!
Vorige week proef gereden op een yamaha T- max
leuke machine zat alleen geen historie bij behalve dat die uit italie kwam.
helaas voor hun alleen heb ik ook een motorscooter van een italiaans merk
Om in te ruilen ( Pas na dat ik de prijs onderhandeld had uiteraard )
 
Kan de aprilla motor scooter er niet op in ruilen dan moet ik
die eerst verkocht krijgen of er zelf een nieuwe accu voor kopen .
En mogelijk nog wat zaken om er zelf mee verder te kunnen rijden.
motor scooter was geschorst een jaar maar is inmiddels om
 
aangezien het toch winter is en we nogsteeds niet kunnen rijden met de YZF ben ik maar weer iets leuks begonnen..
Via facebook tegen een andere ECU aangelopen voor een leuke prijs.
Eenmaal in de werkplaats kwamen we erachter dat deze ECU de mogelijkheid heeft om een 2e injector toe te voegen aan het systeem})}) !!DAT SMAAKT NAAR MEER!!

direct op internet gaan zoeken naar een injectorkit en deze gevonden.

snel het blokje afgewerkt met alle vers gecoate delen en terug in de motor gehangen.
Alle voorbereidingen getroffen en het nieuwe brandstofsysteem geplaatst incl nieuwe luchtfilterbak.
Nieuwe luchtfilterbak was al voorzien van de extra injector, lekker makkelijk plug & play systeem zo.

Eerste sessie zal met de standaard ECU zijn.
Daarna gaat de motor naar HVG egineering in zaltbommel.
Daar zullen ze de ECU zo programmeren dat ik op het stuur met een schakelaar kan kiezen tussen 1 of 2 injectors:9~
83235942_10221050825091185_4148628521750626304_n.jpg
IMG_20200202_171501.jpg
IMG_20200202_172634.jpg
IMG-20200203-WA0012.jpeg
 
aangezien het toch winter is en we nogsteeds niet kunnen rijden met de YZF ben ik maar weer iets leuks begonnen..
Via facebook tegen een andere ECU aangelopen voor een leuke prijs.
Eenmaal in de werkplaats kwamen we erachter dat deze ECU de mogelijkheid heeft om een 2e injector toe te voegen aan het systeem})}) !!DAT SMAAKT NAAR MEER!!

direct op internet gaan zoeken naar een injectorkit en deze gevonden.

snel het blokje afgewerkt met alle vers gecoate delen en terug in de motor gehangen.
Alle voorbereidingen getroffen en het nieuwe brandstofsysteem geplaatst incl nieuwe luchtfilterbak.
Nieuwe luchtfilterbak was al voorzien van de extra injector, lekker makkelijk plug & play systeem zo.

Eerste sessie zal met de standaard ECU zijn.
Daarna gaat de motor naar HVG egineering in zaltbommel.
Daar zullen ze de ECU zo programmeren dat ik op het stuur met een schakelaar kan kiezen tussen 1 of 2 injectors:9~
Bekijk bijlage 1464460Bekijk bijlage 1464461Bekijk bijlage 1464462Bekijk bijlage 1464463
Hoe kom jij zo handig met techniek en motoren Joost ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan