Den Bosch en omstreken, part 73

Was van het weekend erg lekker rijden. Even de Kempenroute gereden, licht aangepast want die gaat eigenlijk door België .. was raar om al die terrassen leeg te zien.

Ander vraagje hier; kennen jullie een goed adresje in de buurt om een linkpijp te maken voor mijn speed triple. heb een originele s1000r demper gekocht en die wil ik laten monteren als low-mount demper. Wellicht ook nog het ophangpunt aanpassen van de demper
 
Was van het weekend erg lekker rijden. Even de Kempenroute gereden, licht aangepast want die gaat eigenlijk door België .. was raar om al die terrassen leeg te zien.

Ander vraagje hier; kennen jullie een goed adresje in de buurt om een linkpijp te maken voor mijn speed triple. heb een originele s1000r demper gekocht en die wil ik laten monteren als low-mount demper. Wellicht ook nog het ophangpunt aanpassen van de demper

Infomeer eens ff bij MG Parts in Berlicum
 
Vandaag weer een heerlijk dagje op pad geweest :]:9~

GH010059_1586787368870.jpg
 
Tja, ik heb nog geen motor...
Afgelopen zaterdag wezen testrijden en daardoor weet ik nu wel wat ik niet wil. ;)
En omdat ik toch wil rijden, ben ik vorige week aan de slag gegaan om de motor van mijn vriendin weer nieuw leven in te blazen. De carburateurs liggen op dit moment te wachten op een ultrasoonbadje.
 
Ja hoor.
De motor ziet er nog keurig uit (je hebt 'm toch wel eens gezien, niet?), maar hij heeft een jaartje of vijf niet gereden. Een tijdje terug heb ik 'm geprobeerd te starten, maar de vlotters bleven hangen. Dus die worden nu gereinigd. De rest even goed poetsen, nieuwe olie erin en volgens mij is ie dan weer prima. We gaan het zien, een beetje klussen in deze tijd is ook niet verkeerd. En natuurlijk voor mezelf nog op zoek naar iets.
 
Je kunt maar bezig blijven in deze tijd
Ben zelf weer aan het werk na een week of 4 thuis te hebben gezeten
Dus nu werken we voor de baas en thuis werk ik nu voor DIE andere baas :+ :+
We hebben hier een verbouwing die ongeveer een jaartje gaat duren als alles mee zit
Maar we hebben meer tijd dan geld
 
Wat voor brommer gekocht???
Een ouwe lulle bak zeker :+
Ja wij zijn verhuisd naar Vinkel
Iets met boerderij en paarden en fokken:X_O-
Z900 hahaha net geen opa model...
Vonkel of all places!! Lekker man... rustiger buurtje... ook een vet-tent als buurman? Hahahaha
 
Klopt sinds een maandje nu .
Is de zaak uit veghel, dat werdt te klein, dus hier heen verhuisd .

Met mij gaat het goed,zoals altijd Jos, weinig of niks te klagen .
Neem het leven zoals het komt .
 
Terug
Bovenaan Onderaan