Den Bosch en omstreken, part 73

Gr uit Denemarken. Ben weer is uit het land voor 2 weken
 

Bijlagen

  • 20201123_124123.jpg
    20201123_124123.jpg
    910,4 KB · Weergaven: 14
Het lijkt me wel mooi om een stuk te rijden deze winter, geen idee of we hier wat mensen hebben die niet bang zijn voor een beetje kou?
 
Heb ginne motor dus rijden in de winter is geen optie. En moet ook eerlijk bekennen zit ik met dit weer liever in de Audi. Kacheltje op 24 graden stoelverwarming op standje 6 . Is toch net wa lekkerder dan op de motor 🤣🤣🤣🤣
 
Zit nu ook liever in de auto met de verwarming aan
Krijg het hier thuis met 1 gashaard niet warm gestookt en dan is die polo wat vlugger warm
 
Heb je die Polo nog steeds?! --> 👍 🙂
Ik zie je nooit meer rijden (maar dat kan ook aan mij liggen; ik loop ook een stuk minder zonder hond)
 
Rij nog wel een Polo maar niet meer die witte uit 92
Heb nu een Polo uit 2006 met alle toeters en bellen erop en aan
Kom ook niet veel meer in Vught meestal om de 2 weken ff bij moeders langs
Hoe lang heb je al geen hond meer??
 
Ah, een andere Polo. Ja, dat kan natuurlijk ook. Jammer want die witte was zo lekker herkenbaar.
Zal wel een hele verandering zijn. Tenminste als ik Sandy mag geloven; 2 jaar geleden van een Starlet uit 1993 naar een Mazda 2 uit 2008.

In januari is het vier jaar geleden dat onze hond is overleden. Wat gaat de tijd hard... ik mis haar nog elke dag.
Het was ook erg plotseling. Ze was altijd in superconditie, maar ineens was daar die kl@te insulinoom en toen ging het rap bergafwaarts. ;(
 
Ja de tijd gaat erg rap voordat we het weten zijn wij oud!!!!!

Verandering van auto van die jaartallen is zeker een hele verandering
Dan gaat er een hele wereld voor je open van luxe en kwaliteit
 
Wij hebben sinds 8 maanden een puppy van 30 kilo. Madam groeit een beetje hard 🥴🤣🤣🤣
 

Bijlagen

  • 20201228_093127.jpg
    20201228_093127.jpg
    176,8 KB · Weergaven: 9
Terug
Bovenaan Onderaan