Den Haag - Zadar(Kroatie) 21 mei 2013... volg ons!!

Rijkers-Honda

Die hard MF'er
3 mei 2010
549
4
Dames en Heren, }) }) })

Dinsdag 21 mei 2013 vertrekken wij (Robbie/Paul/Andy) richting Kroatie. We doen dit natuurlijk met de motor en vanaf midden Duitsland gaan we de snelweg niet meer op. We weten dat dit nog 3 maanden duurt, maar we starten wel alvast dit forum. We zullen hier voor,tijdens en na de rit alles opschrijven. Ook foto's, video's en routes willen we jullie niet onthouden. Aangezien dit onze eerste "grote"(ong. 5500 KM) rit word zijn alle tips natuurlijk ook van harte welkom


2x Honda Africa Twin XRV750
1x Honda Transalp XL600V



full
 
Strakke plannen heren..! Suc-6 *O*
Als jullie via Bosnië rijden, ga daar nooit zomaar ff een stukje offroad.!

Greetszz :W
 
Geeft wel een extra kick denk ik,, Explosies tijdens het offroad rijden.. Maar we zullen het maar niet uitproberen ;)
 
misschien gaan we bij Zadar verder omlaag en steken bij Albanie het water over richting Italie..
Met een goede aanloop en schans moet het lukken...
 
niet in het donker gaan rijden daar :N
niet rijden als het regent :N
peut is over te koop :N
bezoek de meren van pliviths, tevens veel camping,s daar.
plaatje...s
 
niet in het donker gaan rijden daar :N
niet rijden als het regent :N
peut is over te koop :N
bezoek de meren van pliviths, tevens veel camping,s daar.
plaatje...s
in het donker houd het het spannend }) 1x met 100km/u op een onverlichte paardenkar afgereden O-)
 
Leuke besteming. Ik ging vroeger een aantal keer naar Kroatie zeilen (Split, als ik het me goed voorheb). Het laatste decenium is er daar heel veel verbeterd, maar is ook alles duurder geworden. Over tankstations zou ik me geen zorgen maken (behalve in het weekend, want dan zijn de meeste gesloten en tanken met kaart buiten was daar de vorige keer ik er was nog niet goed ingeburgerd.
 
thanks,,,over anderhalve maand gaan de banden erom heen, geen zorgen... Goed van dat weekend verhaal, wel handig om te weten ;)
 
niet vergeten ijzerdraad, WD40, tyrips, ductape en secondelijm en een paar extra sokken mee te nemen!

Servie is ook mooi! eveneens niet off-road gaan daar en niet doen alsof je kroaat bent (die vinden ze daar niet zo tof). Met name het fort in Novi Sad is gaaf
 
Novi Sad ben ik een keer geweest(vliegtuig), een vriendin van mij woont daar.. dat fort is echt gaaf he ;)
 
Hey,, ik heb net je verhalen gelezen TOP. De route gaat inderdaad erg op de onze lijken.

Wij gaan 21 mei weg en zijn van plan ongeveer 2,5/3 weken op pad te zijn. De route komt volgende week op het forum. Misschien komen we elkaar wel tegen ergens. PS wil je dat wij stickers gaan dragen van jou website doen we dat graag. stuur dan even een mailtje rrijkers@live.nl
 
Tevens is er 1 twin omgeruild voor een KTM950

RObbie: Africa twin
PAul: Adventure
ANdy: Transalp

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan