Johan
MF veteraan
- 17 jan 2002
- 2.852
- 1
Om maar even wat hersenspinsels te droppen op dit tijdstip: Nav. diverse topics op M-F waaruit blijkt dat het ook anders kan gaan dan je van tevoren hebt ingepland zoals:
Last van je geweten? (hoewel dit topic meer een gewetenskwestie is)
Ongeval circuit Zolder 26/5
Het trieste ongeval en overlijden van Evil Beaver
Vraag ik mij af, hebben jullie dat nu ook wel eens dat je na afloop van een "ritje" denkt: "dat had niet mis moeten gaan"?
Gisteren: leuke s-bocht: linksaf +/- 140, rechtsaf +/- 180 daarna het gas erop tot 260. Achteraf bedacht ik wat er kon gebeuren als je eraf stuitert met die snelheid maar vandaag ff op de snelweg het gas open: huppakee: 290 op de teller (andere tandwielverhouding, teller wijkt wat af, maar zullen nog 260 echte km's zijn). Wederom denk ik achteraf (nu dus) dat het toch wel verkeerd kan gaan als een of andere lesauto (altijd weer die koekblikken die de schuld krijgen) ineens naar links gaat.
Waar het me nu om gaat: morgen stap ik weer op de motor en als ik er eenmaal op zit dan denk ik dat ik alles onder controle heb maar denken jullie er wel eens aan dat het ook anders kan? In mijn leefomgeving vinden boeren het bijv. nog wel eens nodig om modder van hun tracktorbanden op het "circuit" achter te laten, dat draagt niet bij tot een maximale grip en dan kun je dus met 100+ of desnoods met 200+ in het decor belanden en dat is toch niet de bedoeling
Last van je geweten? (hoewel dit topic meer een gewetenskwestie is)
Ongeval circuit Zolder 26/5
Het trieste ongeval en overlijden van Evil Beaver
Vraag ik mij af, hebben jullie dat nu ook wel eens dat je na afloop van een "ritje" denkt: "dat had niet mis moeten gaan"?
Gisteren: leuke s-bocht: linksaf +/- 140, rechtsaf +/- 180 daarna het gas erop tot 260. Achteraf bedacht ik wat er kon gebeuren als je eraf stuitert met die snelheid maar vandaag ff op de snelweg het gas open: huppakee: 290 op de teller (andere tandwielverhouding, teller wijkt wat af, maar zullen nog 260 echte km's zijn). Wederom denk ik achteraf (nu dus) dat het toch wel verkeerd kan gaan als een of andere lesauto (altijd weer die koekblikken die de schuld krijgen) ineens naar links gaat.
Waar het me nu om gaat: morgen stap ik weer op de motor en als ik er eenmaal op zit dan denk ik dat ik alles onder controle heb maar denken jullie er wel eens aan dat het ook anders kan? In mijn leefomgeving vinden boeren het bijv. nog wel eens nodig om modder van hun tracktorbanden op het "circuit" achter te laten, dat draagt niet bij tot een maximale grip en dan kun je dus met 100+ of desnoods met 200+ in het decor belanden en dat is toch niet de bedoeling