Denk twee keer na..

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
En Ik sprak en zei:


Dus Ik mooie laarzen gekocht bij Louis in Mofrika zijn ze dus te klein, kan gebeuren dus en dus hoef Ik geen topic voor te openen zou je zeggen..
Dus Ik terug sturen via TPG kost dat Euro 19.50 en dat vind Ik dus niet weinig, maar nou blijkt dat Ik ook nog 7.95 moet betalen om de verzendkosten terug uit Duistland te dekken, en dus dan ook nog 10,-- voor de internationale betaling kosten. Dus Ik ben geen spekkoper! :(
En nou zijn ze dus ook nog Euri 10,-- goedkoper in de weekaanbieding bij Louis Motozoom of zo in NL. Okay dat is dan dus wel spelen met je leven, maar je munten blijven bij je.
Dusss, bezint eer.....
 
Laatst bewerkt:
duss...

ook gehad met een bodyarmor. Je doet er niks tegen. Gewoon terugsturen en nieuwe binnenkrijgen.

succes en de zwaai :W zwaai :W voor de vrijdag
 
gezien al het voordeel wat ik heb gehad via online aankopen (al dan niet buitenlands) zou ik me er niet zo'n zorgen om maken als ik een keer duurder uit ben en gewoon online blijven kopen. De totale voordeelteller moet natuurlijk wel in de plus blijven :)
 
Motozoom heeft een garantie dat je voor 1 euro je zending retour kan doen voor de mensen die niet zo slim zijn en kleding kopen zonder het eerst te passen.
 
les 2: wachten tot Motorbeurs Utrecht 2010 en dan passen,betalen, en meenemen! ;)

Motorbeurs :')

Sta je daar je motorpak te passen op 1m2 met nog 3 anderen. En dat voor een paar tientjes korting. Behalve de niet gangbare maten natuurlijk, daar geven ze wel 200 euro korting op en raad eens wat er op de laatste dag nog steeds ligt :Z

Motorbeurs: :N

Ik ga wel naar een dealer waar ik goed geholpen wordt en daar heb ik best een paar tientjes voor over.

Daarom ga ik voor laarzen ook naar de dealer ipv ze in Duitsland te bestellen zonder dat je ze kunt passen en dan ineens gaan klagen dat ze te klein zijn. Verkeerde zuinigheid noemen ze dat ;)
 
Motorbeurs :')

Sta je daar je motorpak te passen op 1m2 met nog 3 anderen. En dat voor een paar tientjes korting. Behalve de niet gangbare maten natuurlijk, daar geven ze wel 200 euro korting op en raad eens wat er op de laatste dag nog steeds ligt :Z

Motorbeurs: :N

Ik ga wel naar een dealer waar ik goed geholpen wordt en daar heb ik best een paar tientjes voor over.



Daarom ga ik voor laarzen ook naar de dealer ipv ze in Duitsland te bestellen zonder dat je ze kunt passen en dan ineens gaan klagen dat ze te klein zijn. Verkeerde zuinigheid noemen ze dat ;)

Zit een kern van waarheid in, maar voor het kleine grut ga ik wel online.
En als het niet werkt / past....volgende keer beter
 
Voor dat geld kon je ook naar de dichtstbijzijnde vestiging in Duitsland rijden wat betreft de benzinekosten. :)
 
Echte bikkels rijden gewoon even naar de Giga Store van Louis in Essen. :+
essen_giga.jpg


Ik zie dat je in Den Haag woont, ja das een aardige rit, vanuit Nijmegen is het goed te doen.
Beetje op de autobahn spelen en dan ben je er al :]
Als je er nog niet bent geweest is het zeker een aanrader ! :Y
 
Motorbeurs :')

Sta je daar je motorpak te passen op 1m2 met nog 3 anderen. En dat voor een paar tientjes korting. Behalve de niet gangbare maten natuurlijk, daar geven ze wel 200 euro korting op en raad eens wat er op de laatste dag nog steeds ligt :Z

Motorbeurs: :N

Ik ga wel naar een dealer waar ik goed geholpen wordt en daar heb ik best een paar tientjes voor over.

Daarom ga ik voor laarzen ook naar de dealer ipv ze in Duitsland te bestellen zonder dat je ze kunt passen en dan ineens gaan klagen dat ze te klein zijn. Verkeerde zuinigheid noemen ze dat ;)


Nou ik kan je vertellen... het scheelt dus echt wel!
me vriendin had op de beurs een Rev'it combi pak + Sidi laarzen en een Nitro helm gekocht.
Had op internet gekeken wat het in de winkel had gekost en het heeft haar € 200,- gescheelt.

Vindt ik toch echt wel de moeite waard!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook best tevreden over de motorbeurs. Ga altijd op zondag (beste dag om te onderhandelen maar grootste kans dat ze niet alles meer hebben). Goed zoeken en dan voor weinig meenemen!

Maar ontopic: Ik combineer een bezoek naar motozoom als ik daar in de buurt ben, voor kleding en zo is dat ideaal. Dat wil ik gewoon eerst passen. Neem je het dan mee, dan scheelt het verzendkosten en ben je vrijwel net zo goedkoop uit als bij Louis. En hebben ze wel de juiste maat maar niet de juiste kleur, dan laat je het juiste product gewoon gratis thuisbezorgen!

Zaken als accessoires (zoals zadeltassen) volstaan met de foto en de maten, en die komen wel bij Louis vandaan :] :W
 
Tsja.. Is het risco als je kleding via de post laat komen. Alleen als je exact hetzelfde hebt gepast, ben je zeker. Ik ben ook toe aan nieuwe laarzen, maar ga die beslist niet via internet kopen. Die dingen moeten jaren goed zitten. Dan maar ietsje duurder. Zoals anderen aangeven, vooral aanbiedingen in de gaten houden. Eerst passen dan kopen!
Jammer van je Euries. Sommige cursussen zijn duur. :(
 
En Ik sprak en zei:


Dus Ik mooie laarzen gekocht bij Louis in Mofrika zijn ze dus te klein, kan gebeuren dus en dus hoef Ik geen topic voor te openen zou je zeggen..
Dus Ik terug sturen via TPG kost dat Euro 19.50 en dat vind Ik dus niet weinig, maar nou blijkt dat Ik ook nog 7.95 moet betalen om de verzendkosten terug uit Duistland te dekken, en dus dan ook nog 10,-- voor de internationale betaling kosten. Dus Ik ben geen spekkoper! :(
En nou zijn ze dus ook nog Euri 10,-- goedkoper in de weekaanbieding bij Louis Motozoom of zo in NL. Okay dat is dan dus wel spelen met je leven, maar je munten blijven bij je.
Dusss, bezint eer.....

Die kosten zijn europees geregeld, met BIC betaling zijn de kosten NUL, dus je laat je door je eigen bank ook nog eens oplichten voor die 10 euro :N :N
 
Laatst bewerkt:
Nou ik kan je vertellen... het scheelt dus echt wel!
me vriendin had op de beurs een Rev'it combi pak + Sidi laarzen en een Nitro helm gekocht.
Had op internet gekeken wat het in de winkel had gekost en het heeft haar € 200,- gescheelt.

Vindt ik toch echt wel de moeite waard!

Ja ok maar je vergeet als je dat allemaal bij een dealer koopt je waarschijnlijk ook wel flink wat korting had gekregen.

Ik kreeg bij mijn pak gratis handschoenen twv. EUR 100,- en nog voor 50 euro andere spullen gratis (kolletje, leatherspray en nog wat fratsen).

Dus dan is het verschil ineens nog maar 50 euro en die heb ik wel over voor goede service :)

Kijk grut zou ik ook zeker online bestellen, remblokken, smeerolie al die andere meuk is louis prima voor.
 
Echte bikkels rijden gewoon even naar de Giga Store van Louis in Essen. :+
[afbeelding]

Ik zie dat je in Den Haag woont, ja das een aardige rit, vanuit Nijmegen is het goed te doen.
Beetje op de autobahn spelen en dan ben je er al :]
Als je er nog niet bent geweest is het zeker een aanrader ! :Y

:^

Tijdje terug geweest, en ga eind deze maand weer. Paar spullen nodig die ik wel eerst wil passen, en alvast andere dingen bekijken die ik wellicht later online wil bestellen.
In de zaak goede service gehad, en gelijk zo'n wehkamp-achtige catalogus meenemen :)
Daarnaast is het vanuit Rotterdam nog best een aardig ritje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan