Denk twee keer na..

Ja ik weet het, wrijf het er nog een keer in... :( ;)

No problemo.

Als je het geld dat je nu hebt weggegooid slim had belegd, had je binnen een half jaar rijk kunnen zijn. Als je dat geld ook weer slim had belegd, had je iedere motor kunnen kopen die je wilde en van de rente kunnen leven.

Maar ja, jij moest weer gierig doen, kledingverkopers geen cent gunnen, Nederlanders in het algemeen geen cent gunnen, liever de portemonnnee van Duitsers spekken... en nu zie je wat ervan komt. Een potentieel luxeleventje door de gootsteen gespoeld en nog niet eens een paar fatsoenlijke laarzen als aandenken. Jammer hoor. :W


:+
 
Laatst bewerkt:
goede maat kopen bij motozoom, week later (de te kleine versie ruilen) bij motozoom en je geld terug vragen... kan meestal wel binnen 7 dagen

succes!
 
No problemo.

Als je het geld dat je nu hebt weggegooid slim had belegd, had je binnen een half jaar rijk kunnen zijn. Als je dat geld ook weer slim had belegd, had je iedere motor kunnen kopen die je wilde en van de rente kunnen leven.

Maar ja, jij moest weer gierig doen, kledingverkopers geen cent gunnen, Nederlanders in het algemeen geen cent gunnen, liever de portemonnnee van Duitsers spekken... en nu zie je wat ervan komt. Een potentieel luxeleventje door de gootsteen gespoeld en nog niet eens een paar fatsoenlijke laarzen als aandenken. Jammer hoor. :W


:+


Ik ben onmogelijk. Ik ga een touw zoeken.
 
Tja, eigenlijk had ik hier ook niet bij stilgestaan. Bij bestellen ga je er inderdaad vanuit, dat je moet betalen. Ik had er ook niet bij stilgestaan, dat dit bij retourzendingen ook moet... I.i.g. een leerzaam moment.
 
De volgende keer je kleding bij Wehkamp bestellen, daar mag je het gratis terugsturen :+

Waarom koopt men uberhaupt kleding zonder het te passen :?
 
Allerbelangrijkste les is in dit geval toch wel dat "ik" niet met een kapitale letter begint, als deze niet aan het begin van de zin staat. :Y
 
Allerbelangrijkste les is in dit geval toch wel dat "ik" niet met een kapitale letter begint, als deze niet aan het begin van de zin staat. :Y


Wel als Ik spreek. En nee Ik heb geen kapsones maar zelfkennis.

Je avatar doet tikje raar aan om zo maar eens te zeggen...
 
Laatst bewerkt:
met mijn studenten budget moet ik ook eerst rondneuzen..
en tadaaaaa morgen shoei helm kopen bij Hein Gericke, krijg je namelijk 20% korting!
hahahaha.. en ik ben sowieso eigenlijk geen fan van postorde bedrijven, maargoed als het veel scheelt...
 
Ff serieus: dit staat in de mail van Louis.DE die Ik kreeg toen ze Mijn retourzending hadden aangekregen...


"To be able to forward the ordered good to You, please make sure, that we
receive the mentioned total amount in due course in our account above
mentioned.
Bank and transfer charges have to be paid by You. Please make sure, that
You
stipulate "all charges will be born by Myself", when filling in the
transfer
order.

Dusss omdat Ik haast had en niet wist dat het om maar liefst 10 rupee ging heb Ik dat maar aangevinkt...Of heb Ik iets misbegrepen?
 
Laatst bewerkt:
ach internet kopen... ik ben muzikant en koop daarvoor heel veel via internet (marktplaats ed) en ben daar werkelijk nog nooit de boot mee in gegaan. Nu gaan motorrijden en besloten laarzen via marktplaats te kopen. Pak en helm wel nieuw gescoord uiteraard. Maar het eerste paar "Zeer goed onderhouden Alpinestars laarzen" bleken bij aankomst compleet vertrapt, zolen los en met merkstift zwart gemaakt. Die konden gelukkig terug naar de eigenaar. Maar het 2e paar zou volgens die (een andere uiteraard) verkoper ook in perfecte nieuwstaat zijn, blijkt bij aankomst dat de rits volledig naar de knoppen is. En die kerel vervolgens ontkennen en zeggen dat ik het zelf heb gedaan. Bedankt
Logischerwijs koop ik dat soort zaken nu maar niet meer via marktplaats, tenzij ik het eerst zelf kan bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan