Denkniveau Minister

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Vandaag las ik een geweldig argument van onze favorite bewindsvrouw. Netelenbos vond dat er niet in asfalt geinvesteerd hoefde te worden om de files tegen te gaan. Niet alleen vanwege de kosten, maar: \' ... bovendien liggen de wegen er dan buiten de spits zo verlaten bij\'

:r
 
....Ik zal het jullie nog een keer vertellen..
Netelenbos heeft haar school niet af gemaakt (en dit lieg ik dus echt niet!!!)..

Ik kijk dus al niet eens meer raar op van dat
dom gepoep van d\'r

Wel typisch dat het altijd vrouwen zijn die
over verkeer en waterstaat gaan...

Nog typischer (of juist niet) is dat het ook nooit
goed gaat bij verkeer en waterstaat :+
 
Ik begin me ook steeds meer af te vragen hoelang \'t nog duurt tot motorrijden in z\'n geheel verboden wordt hier, en waarheen te emigreren. :j
 
Ik vraag me dus af wat je moet doen om minister te worden, blijkbaar vriendjes op de goeie plaatsen hebben, enige capaciteiten zijn blijkbaar niet van belang. |(
 
Het blijft lachen met dat mens, al is het natuurlijk weer om te huilen zo dom...

Als de overheid wil dat vrouwen eindelijk serieus moeten worden genomen zullen ze toch een ander aannamebeleid voor ministers moeten starten.
 
ze is lelijk en dom: vroeger dus veel gepest.

Nu pest ze ons allemaal terug door haar domme kop de hele tijd op tv te gooien en haar doordachte ideeen ons systeem in te duwen.
 
Ik vind het gewoonweg ONVOORSTELBAAR dat wij nederlanders dit allemaal maar gewoon pikken... Ik sta er dagelijks van te kijken van al die droevige ideeen die er uit Den Haag komen. Gister me ziek gelachen om die vent van de SWOV ( of weet ik hoe ze dat clubje noemen.) Mensen wat is dit ongelooflijk droevig.

Wij mogen met zijn allen dagelijks in de file gaan staan ( of met de motor er doorheen rijden.) terwijl die haagse kneuzen er met hun dikke gepanserde A8jes langrijden... ;(
 
ze komt niet echt veel buiten, hè? op iets te veel plekken naar mijn zin is het heel de dag (en soms nacht) stervens druk. en files komen ook al lang niet meer in de spits voor, tenzij de spits tegenwoordig van 06:00 tot 11:00, van 13:00 tot 14:00 en van 16:00 tot 19:00... en daarbuiten is het nog wel eens iets rustiger. :(
 
Vandaag las ik een geweldig argument van onze favorite bewindsvrouw. Netelenbos vond dat er niet in asfalt geinvesteerd hoefde te worden om de files tegen te gaan. Niet alleen vanwege de kosten, maar: \' ... bovendien liggen de wegen er dan buiten de spits zo verlaten bij\'

:r
Oplossing: buiten de spits opengooien voor sprintwedstrijdjes... })

Was vandaag weer erg triest... Reed rond half 12 naar huis en nog een file of zeven á acht op de Nederlandse wegen..... |(
 
Trouwens \'Denkniveau Minister\'? Ik weet niet of je bij zo weinig nog kunt spreken van \'Denkniveau\'... :+
 
Maar zal het helpen als er een man op dat ministerie komt te zitten? Denk het niet, zijn toch de geitebreiers een paar niveau\'s lager die de plannen maken. Minister is niet meer als een spreekbuis in de meeste gevallen.
 
Maar zal het helpen als er een man op dat ministerie komt te zitten? Denk het niet, zijn toch de geitebreiers een paar niveau\'s lager die de plannen maken. Minister is niet meer als een spreekbuis in de meeste gevallen.

Dus al die geweldige plannen komen niet van netelbos?

Dan moeten we zorgen dat wij die \"geitenbreiers\" een paar niveaus lager worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan