Depri...

Groentje

MF'er
3 dec 2001
247
0
Maastricht
Ben nu al 2 maanden motorloos ;(
Had eerst een Aprilia RS125 maar deze heb ik verkocht.
Ik kon er een aardige prijs voorkrijgen en ik was eerlijk gezegd niet helemaal kapot van het 2-takt-principe. Dacht wel ff zonder motor te kunnen, maar dit valt dus zeer zwaar tegen!!! |( |( |(
 
Ha ik ken het :) Heb zelf ruim 1 maand zonder motor gezeten. Toen hield ik het niet meer. Mag er nog officieel niet op rijden, dus nog 3 maanden echt wachten voor ik mag rijden, dus af en toe ook eens depri :)
 
Laatst bewerkt:
Ja zou inderdaad een andere motor kunnen kopen. Maar wat voor motor dan? Ik ben nog in het bezit van het 25kw-rijbewijs '( '(
Ik zou graag een VFR400R of iet dergelijks willen hebben, maar ik ga echt geen 2800 euro neertellen voor een motorfiets van 1987 :j :j :j
Zal wel moeten wachten totna de zomervakantie(als mijn geld binnen is van het vakntiebaantje).
En dan koop ik gelijk een motor :] :]
Maarre als nu al iemand een mooie 400cc/600cc racer te koop weet voor een euro of 2500 dan kom ik tenminste rijdend en wel de zomer door.
 
zolang je nog aan het 25kw rijbewijs zit schiet het weinig op en maakt het niet uit wat je koopt. Daarom heb ik ook maar meteen een zware gekocht ,geen zin om NOG eens een 25kw motor te kopen... koop anders een (25kw) offroad, daar kom je ook wel de zomer mee door. Heb ruim een half jaar op een crossmotor rondgereden.
 
Ik weet hoe het is, maar dan net even iets anders. Had eerst mijn ligt rijbewijs. Kocht toen mijn huidige moter over, maar ja ik mocht er nog niet op rijden omdat het een zware moter was. Ben toen nog een keer opgegaan toen ik net 21 was geworden (paar maanden later). Maar dat is k*t als je al die tijd je moter in de garage hebt staan en je mag er nog niet op rijden. Dat was even afzien ja. Maar ja, aan alles komt een end, dus ook aan je moterloze tijdperk. Succes.
 
Ja.. koop gewoon zo'n cross ding of een ouwe gs500 o.i.d. om de tijd te doden :)
Met 25 kw heb je toch niet veel aan een sportmotor vind ik. Ze zijn vaak nog aardig duur ook omdat 25kw sportmotors wat zeldzamer zijn.
 
Ja zou inderdaad een andere motor kunnen kopen. Maar wat voor motor dan? Ik ben nog in het bezit van het 25kw-rijbewijs '( '(
Ik zou graag een VFR400R of iet dergelijks willen hebben, maar ik ga echt geen 2800 euro neertellen voor een motorfiets van 1987 :j :j :j
Zal wel moeten wachten totna de zomervakantie(als mijn geld binnen is van het vakntiebaantje).
En dan koop ik gelijk een motor :] :]
Maarre als nu al iemand een mooie 400cc/600cc racer te koop weet voor een euro of 2500 dan kom ik tenminste rijdend en wel de zomer door.


VFR 400 van'90 kopen voor 2500 euro?

Moet je hier ff kijken
http://motor.2dehands.nl/markt/motor/honda/753765.html?q=vfr
 
Met 25 kw heb je toch niet veel aan een sportmotor vind ik. Ze zijn vaak nog aardig duur ook omdat 25kw sportmotors wat zeldzamer zijn.
Niemand met een koekblik durft een wedstrijdje te doen *D
En zo'n supersport ziet er natuurlijk 10 keer mooier uit.
Maar dat is mijn mening.
 
Ik ken nog een bepaalde forum admin die volgens mij ook alweer een tijdje zonder motor zit. :P
 
En tot voor kort hadden we ook al zo'n motorloze mod. (die ook nog eens gek is op Frans Bauer ;) )
Fransje rules of niet pooh? :P :r

Motorloze mod? Nee hoor, jou droommotor stond gewoon bij mij in de garage hoor }) , mocht er alleen niet op rijden. '(
 
Niemand met een koekblik durft een wedstrijdje te doen *D
En zo'n supersport ziet er natuurlijk 10 keer mooier uit.
Maar dat is mijn mening.

Nou mooi dat zo'n oud lel van een Honda Civic me eruit reed he :( Bij een stoplichtsprint hield niemand me bij op de XR250, maar boven de 80km/u rijd elke gek me eruit die een beetje gas geeft. Maargoed, beetje lullig he, een motor die met moeite 120 kan tegen een auto die 160-170 kan.

Met mijn GS500e hielden ze me trouwens niet bij..

Maar nu houd geen auto me meer bij met m'n 600, behalve vet opgefokte sportauto's :)



Ennuh die VFR400 kan toch niet teruggetuned worden naar 25kw dus wil je wat kopen, zou ik iets kopen wat al 25kw is anders moet je de hele zomer en de tijd erna nog naar het ding staren, zoals ik ;) Gelukkig heb ik er een hoes overheen, dan heb ik wat minder last van :9~ en zin om te :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan