Derbi GP1-250 Racing van 12' 2006 €2.750

Status
Niet open voor verdere reacties.
MF korting bespreekbaar! ;)

:)


ik wil MF korting

Geachte heer WorldBeater, ik heb eventueel interesse in deze Derbi. Graag zou ik met u, eventueel via de email, de door u als bespreekbaar omschreven zogeheten "MF-korting" willen bespreken om te bezien of wij tot elkaar kunnen komen om vanuit daar een bezichtiging en een mogelijke proefrit af te spreken.

Graag zie ik uw gepostte reactie

vriendelijke groet,

DualDevil

zo....gefixed hoor.......lutser B|
 
Laatst bewerkt:
:)zo....gefixed hoor.......lutser B|

Ehm... Ik weet prima hoe ik mezelf in perfect Nederlands moet verwoorden, in het vervolg als ik hulp nodig heb geef ik wel een gil. Ik heb met een verkopende partij van doen, niet met z'n Nederlands leraar. Ik denk dat je teveel afgaat op 1 zin, maar 1 zin zegt niet zo veel over mij. Misschien zegt het zo nog meer over...

Ik ga iig vanavond even langs. Proefrijden en kijken of ik het wat vind, ik bel vanavond wel even rond half 7.
 
Ik zit al de hele dag met de GSM paraat, want iemand zou vandaag zijn rijbewijs krijgen. :? O-)
 
Laatst bewerkt:
3 mailtjes kort achter elkaar.

Goedendag, Wat is de topsnelheid en uw uiterste prijs? vr.gr.
Ik zag een advertentie van u op marktplaats. Mijn vraag is hoe hard kan dit model want kan het nergens terug vinden.
Mooi ding, hoe hard kan die?
En dan zeggen ze dat MF vaak geneuzel is. :')
 
Laatst bewerkt:
8-) })
25sskcg.jpg
 
Ik heb mn rijbewijs in ontvangst mogen nemen, maar degene die met me mee zou gaan, met verstand van zaken heeft ineens geen tijd. Toch probeer ik vanavond langs te komen, dan vraag ik wel of mn vader net doet alsof ie er verstand van heeft. ;)

Edit: Tel nr gevonden. :)
Edit2: Je telnr heeft 9 cijfers, da's problematisch met zo'n oude telefoon ik kan geen 9 cijfers bellen :+
 
Laatst bewerkt:
Jongens kennisen / vrienden / familie van worldbeater die dit lezen? Ik zou graag een priveberichtje oid met 06 nr hebben. Of een andere manier van contact.
 
wil niet ongeduldig doen, maar ik moet nog even rijden enzo, het moet vlot anders haal ik het niet meer voor een tijdstip dat ik de motor ook buiten nog kan zien ;) .
 
dat was dus sarcastisch MechanicalAnimal? Nouja ik hoop dan alsnog voor een andere datum iets af te spreken, vanavond ga ik niet meer halen. Helaas maar ik kan er niets aan doen.
 
Sodeju _O- Wat stom, er moet een 9 na de 222, dus 06-2229xxxx!

Wel een toestel met kruisjes gebruiken. ;)

Bellen na GTST, mijn vriendin heeft ook een leven. :X _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan