Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.347
- 16.197
Verkocht!
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zestig kilometer per dag is me toch iets teveel.Dus toch?
Sapperdeflap.Lijkt me sterk dat die uit 1996 komt? eerder uit 2006
Bij racers zit de toerenteller altijd in het zicht!vreemd dat de toerenteller zo in het midden zit..daar had beter de kilometerteller kunnen zitten..
van ideale schakelmomenten is toch geen sprake ?!
Mooie scoot.
Kan je hem vasthouden voor me tot 2036 ?
Geen idee, nog niet uitgeprobeerd.Mooi ding zeg! Loopt wel hard zeker?
Wat heb je nodig?Heb je niet meer info over je scoot?
Met deze nieuwe modellen, heeft Derbi de Sport-Touring klasse heruitgevonden en op de scootermarkt toegepast.
Tijdens de ontwikkeling van deze scooter hebben we alles in het werk gesteld om een scooter om te vormen tot een bron van amusement, zowel om mee te rijden als om naar te kijken.
Een indrukwekkend aantal eigenschappen zorgt ervoor dat deze twee nieuwe scooters in erg uiteenlopende situaties inzetbaar zijn. Het zijn stadsscooters en met de 250cc versie verplaats je je zonder problemen, zelfs met passagier.
Deze nieuwe GP1 scooters behoren met hun agressieve motoren en niet te evenaren comfort tot de Sport-Touring klasse en brengen je waar je wil, wanneer je wil.
Motor 1 cilinder 4T
Boring x Slag 72 x 60 mm.
Cilinderinhoud 244,29 c.c
Carburator Keihin CVK 303 A
Koeling Koelvloeistof
Starter Elektrisch
Compressie verhouding 10,5:1
Smering Oliepomp
Ontsteking Digitaal C.D.I.
Voorwielophanging Marzocchi Upside Down Hydraulische vork Æ40 mm
Achterwielophanging Hydraulische mono-vering
Banden 120/70x14” - 140/60x14
Voorrem Dubbele schijf Æ245 mm
Achterrem Schijf Æ240 mm
Wielbasis 1.374 mm.
Lengte 1.914 mm.
Breedte 800 mm.
Benzinetank inhoud 11 L
Geen idee, nog niet uitgeprobeerd.
Constant op de snelweg rij ik liever niet harder dan 100 km/u.
Niet voor de stabiliteit, het is een bochtenkiller , maar het is gewoon zuiniger en beter voor het blok. Alleen ff inhalen met 130 en terug maar weer. Wat heb je nodig?
Het verbruik varieert van 1:23 bij veel file en stadsverkeer tot 1:28 snelweg.Ik ben wel benieuwd hoe zuinig zo'n machine is en hoe hard die loopt...
Als je er zo lang over doet om €2750 bij elkaar te sparen, kun je jezelf beter van kant maken