Derbi GPR125

nsr is ook iel heb er zelf ook een gehad, heb nu een cbr125r, ook al zon schriel ding.

Maja 2 takt zouk nie hoeve, genoeg gekloot met de 2takts..

nou maar klote aan 4 takts :+

Edit; Ik denk overigens bij modellen met new edge design, die hoekkige designs, dat je daar over 5 jaar heel anders tegenaan kijkt (lelijk)

Rond blijft altijd goed..
 
nsr is ook iel heb er zelf ook een gehad, heb nu een cbr125r, ook al zon schriel ding.

Maja 2 takt zouk nie hoeve, genoeg gekloot met de 2takts..

nou maar klote aan 4 takts :+

Edit; Ik denk overigens bij modellen met new edge design, die hoekkige designs, dat je daar over 5 jaar heel anders tegenaan kijkt (lelijk)

Rond blijft altijd goed..


Daarom heeft de RS250 ook zon tijdloos design idd :+ ...
Het oude model is nog steeds mooi
 
Kheb net ff een test gelezen en de foto's wat aandachtiger bekeken en zo'n gpr NUDE lijkt me wel wat om mee te beginnen. Mits de prijs me bevalt anders ga ik lekker voor een 4 taktje of andere 2 takt :P
 
de prijs van beide ligt net onder de €5000!! das egt fokking duur kun je beter een mooie egte motor kopen! hij heeft wel de caviga mito van de troon geschopt en is ook net iets goedkopen (alleen is de cagiva mito 2de hands weer goedkoop te krijgen) EN HIJ HEEFT NIET ZO"N IEL KLOTE BROMMER UITLAATJE ALS DE MITO EN DE RS125
 
:X Veel te duur.... En dan vinden ze het gek dat dat soort motoren niet goed verkopen in NL.
 
Hehe Miehoe. Ik loop jouw ook altijd mis op msn :P .
Hmz 5000 bevalt me niet echt. Het is wel goedkoper dan een NIEUWE mito, maare een 2ehands kost weer geen ruk (particulier dan). Nou voor 5000 euri koop ik wel een mooie 2ehands gixxer 600 bolkont :P .
 
eeey ik heb een vraagie bestaat er ook een derbi replica 125 uit 2002? want ik zou graag mijn 50cc miss willen ombouwen naar 125 maar daarvoor zou ik eerst wat informatie moete versamelen etc wat er alleenmaal meot gebeuren om hem door de keuring te krijgen
 
eeey ik heb een vraagie vraagje: bestaat er ook een derbi replica 125 uit 2002? want Ik zou graag mijn 50cc miss willen ombouwen naar 125 maar daarvoor zou ik eerst wat informatie moeten verszamelen etc wat er alleenmaal meooet gebeuren om hem door de keuring te krijgen.

B|

Leren die gasten nog wel eens wat op school B| ?

Volgens mijn informatie gaat de GPR125 terug in de tijd tot 2004. Geen 2002 modelletje dus.
http://www.bikepics.com/derbi/gpr125/
 
uhm

125 betere kwaliteit van de foto
heeft gewichten op de stuur.
andere motor blok 50cc is van minarelli van yamaha dus. 125cc van derbi zelf.
hij is hoger
andere voorspatboard
andere uitlaat
voorkant van de onderkuip bij de radiator is wel wat anders
andere banden

meeste dingen zijn eigenlijk al voor 125cc , derbi 50cc is in spanje 80cc en je heb daar een gpr80cup en daar is ie eigenlijk voor gemaakt. en kreeg onder ander 125cc remmen/ showa voorvork bij 125cc wat opgehoogt/achterbrug, op zo'n 50cc brommer zitte nooit zulke groote remschijven. die schijven zijn meestal hetzelfde als op een scooter.

derbi heeft een eigen blok voor de 50
en een yamaha blok voor de 125
 
okey dan nog een vraag: weet iemand of er een derbi gpr 125 uit 2002 ook door het rdw gekeurd is?


Voor de laatste keer, er bestaat geen straat legale versie van de gpr uit 2002, alleen de racing uit 2004/2005 zoals die op de fotos vanop pagina 1
en ik hoop dat je er niet aan denkt om een 125 cc motor in een GPR50 te monteren, naast het feit dat de 50 ontworpen is voor een 50 cc (hoogstens 80), zal je ook toestemming moeten vragen aan de constructeur om hem 100% straat legaal te maken, rarara wat zal de constructeur zeggen :W :W

die verkopen liever een nieuwe 125cc, dan dat ze aan dit probleem gaan werken
het zal me al verbazen als ze de telefoon niet neersmijten nadat jij je vraag gesteld hebt.
 
dit is de enigste 125 van derbi uit 2002, en is helaas voor de competitie
(neej dit blokje kun je niet kopen)

derbi125_02.jpg
 
gelukkig... tis wel malossie...

Kijk maar uit busa's! zeker als er ook echte malossie sticker op zitten *O*
 
heeey er was wat ove dat de 125 rs een beetje scherper moest worden en meer op de gpr moet lijken kijk hier is het resultaat voor 2006 kwa kuip en het kontje lijkt hij er toch aardig op of nie soms gr. The Vince

2006 RS 125
 
Terug
Bovenaan Onderaan