Derbi GPR50 Racing

Status
Niet open voor verdere reacties.

PART 66

MF veteraan
14 aug 2007
2.833
238
Amsterdam
Er zullen vast wel mensen hier tussen zitten met een zoon/neef/nicht die zo rond de 16/17 is, dus promoot ik m'n oude brommer hier ook:

DSC00914.jpg

DSC00916.jpg

DSC00917.jpg


Vraagprijs 2200. Zo mee prijs 1900. Betalen via PayPal mogenlijk.

Wegens het behalen van mijn motorrijbewijs te koop aangeboden:

Mijn Derbi GPR50 Racing uit 2007. Heeft thuis altijd binnen gestaan en is gebruikt voor woon-werkverkeer. heeft een heerlijke 400 kilometer per week gereden tot aan de 13000. Hierna was mijn motorrijbewijs binnen en is de brommer rijdend weggezet.

Brommer is voorzien van Datatag om bij eventuele diefstal de kuipen waardeloos te maken en door middel van chips kan de politie controleren wie de rechtmatige eigenaar is. Tevens heeft de brommer een Leovince V6 uitlaat (bocht + demper) die ik voor weinig kon overnemen van een monteur. Het geluid is allerminst mannelijk maar trekt prima de aandacht van de hersendode fietsers die er in Amsterdam rondrijden. De Leovince uitlaatbocht die er onder zit zorgt voor een wat zwakker middengebied, maar geeft de brommer vanaf de 6000 toeren een heerlijke schop onder de kont in vergelijking met de standaard uitlaat.

Om de verkoop te stimuleren heb ik er voor ongeveer €300 nieuwe onderdelen onderdelen opgezet, variërend van nieuwe handgrepen, kuipdelen, spiegel enz. De "GPR50 racing" en "D" sticker zijn nog in productie en worden z.s.m geleverd.

De brommer wordt geleverd inc. gebruikershandleiding, reparatie/revisiehandleidingen en volledige onderhoudshistorie
Dus op een rijtje:

Derbi GPR50 Racing uit 2007
Kilometerstand 13000 volledig gedocumenteerd
bij 1000 kilometer ontgrenst
Volsynthetische carterolie gebruikt vanaf 1000KM
Voorzien van Datatag.
Lichte valschade linkerkant (hersteld).
Brandstofwaarschuwing werkt niet meer.
Accu vernieuwd bij aflevering.
Banden, ketting, en accu (dúh) in goede staat.
Nooit motorisch mee gekloot: Oliepomp aangesloten en doet het ook nog prima.
 
Synthetic: Ik ben inderdaad bezig op 't brommer forum (onoverzichtelijk als fuck!) maar onderschat m'n liefje niet: hier heb ik op leren rijden en nu schraap ik op m'n verhoogde africa twin met m'n tenen over de grond. Derbi is de enige die zijn schakelbrommer voorziet van o.a. een 300MM remschijf met radiale remklauw, radiale rempomp, 41MM upside-down voorvork en driedelig aluminium "stijf-als-een-motherfocker" deltabox frame: techniek die je nooit verwacht tegen te komen op een brommer maar die je echt mist als je op een andere brommerof motor stapt.

Tevens heeft de brommer nog meer exotische tintjes zoals knipperlichten in de spiegels en Y-spaaks velgen die je normaal ziet op Ducati's & Aprillias. De tailpipe en prachtige clip-ons (geen verkooppraat want de cockpit is écht mooier gedaan als menig sportmotor) maken dit echt tot een brommer waar je mee gezien mag worden. Menig japans fabrikaat kan er nog van leren.

De brommer loopt nu 85 (Spaans standaard) met een vertanding die gericht is op veel koppel: Lever wat koppel in en leg er een onbegrensde CDI in en je krijgt een brommer die de 125 haalt. ga je er daarna de organen aanpassen (krukas, versnellingsbak en zuigers die tot 18500RPM kunnen gaan plus een speciale uitlaat) zul je een machine krijgen die zich kan meten met de Zundapp racers van vroeger. let wel: je praat hier over aanpassingen die het financieel alleen waard zijn in bijv. de 50CC Formule- of expiklasse.

Al met al een heerlijk ding :) .
 
Ik denk dat veel motor-advertenties nog kunnen leren van deze brommer-advertentie.
Dus om nou meteen door te verwijzen naar een brommer forum?

Anyways, Mooie brommert! Succes met de verkoop.

p.s. hoe hard loopt zoiets nou?

:^

Succes met de verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan