Derde Lente Tocht Hulst, Zeeuws Vlaanderen, 5 mei 2013

Danny_S

Die hard MF'er
15 jul 2010
830
0
Hulst
*O* Jawel, 5 mei 2013 de derde motor tocht vanuit Hulst, Zeeuws Vlaanderen *O*

Een nieuwe traditie is geboren! Het aantal deelnemers groeit gestaag... De nadruk ligt deze keer vooral op Oost Zeeuws Vlaanderen en we zijn er vrij zeker van dat we weer weggetjes gevonden hebben die zelfs de mensen die hier opgegroeid zijn nog niet gezien of gereden hebben. Route is weer bepijld en op GPS te rijden dus voor ieder wat wils. Goed weer proberen we voor te zorgen. Dit jaar ook met medewerking van Motorclub Zeeuws Vlaanderen (MZV, www.mz-v.eu )
Rimco, Marten, Peter & Danny

Beschrijving:

De rit van ongeveer 200km brengt ons door het Oost Zeeuws Vlaamse landschap, dijkjes en lekkere stuurbochtjes, Vooral Oost Zeeuws Vlaanderen met hier een daar een vleugje Belgie, om vervolgens weer in Hulst aan te komen. Geschikt voor zowel de ervaren als de wat minder ervaren rijders. Route is voor de Garmin navi beschikbaar, maar is ook bepijld!

Vertrekplaats/Aankomst:

De route begint en eindigt op de Grote Markt, Hulst, Zeeuws Vlaanderen.
Inschrijven ter plekke, in café ‘t Raedthuys, Grote Markt 6, 4561EB in Hulst, vanaf 9 uur tot 11:30 ‘s morgens. Je kan natuurlijk vertrekken wanneer je wilt. Ivm met het rijden door Belgie, neem zeker je papieren mee! Tankplaatsen en koffiestops zijn aangegeven.

Wat krijg ik er voor terug?

• Bakje koffie bij aankomst in Hulst,
• Mooie route door het Zeeuws Vlaamse landschap: vergezichten, natuur, dijkjes en weggetjes waar soms eens wat rustiger, dan weer wat vlotter wegverkeer mogelijk is,
• Een leuke dag met onvergetelijke herinneringen!
• Tenminste vier nieuwe vrienden.

Kosten:

6 euro per deelnemer of -neemster en 4 euro voor de bijrijder of -rijdster.
Voor meer informatie: danny.scheffer@gmail.com / rimco@zeelandnet.nl / petersverkeersopleidingen@gmail.com, of natuurlijk via het Motor-forum!
 
heel goed Koeno! je afwezigheid vorig jaar werd opgemerkt :) maar je kan het weer goedmaken...
 
Koeno, je werd echt gemist vorig jaar! :Y

Neem je nog wat vrienden meer? :]

We zien en spreken elkaar de 5e! *D
 
Hoi allemaal

Mijn buurman ik zullen er ook zijn.

Een andere buurman werkt op st-niklaas en die zijn werk collega's vroegen wanneer de rit word verreden en heb een copijtje doorgeven van de begin topic.

Is het mogelijk om de route in klm formaat op de gps te zetten?

Maar zo niet, als het is zoals de vorige jaren is ook prima.

ps wij zijn die gekken die om 9 uur vertrekken (dan zijn we lekker vroeg thuis)
 
Edwin, als je een pdf-je wil hebben van de flyer, laat me even weten. Mijn email adres staat in de eerste post. Altijd goed om meer reclame te maken!

Danny

ps. dat van dat klm formaat moet ik uitzoeken... gebruiken mapsource.
 
....

ps. dat van dat klm formaat moet ik uitzoeken... gebruiken mapsource.~[/quote]



Normaal gebruik ik Tyre of ITN Converter ,met deze programma's kun je inladen en opslagen naar verschillende bestanden .

VB Van TomTOm bestand naar Garmin bestand

KLM Bestand is voor IGO Amigo GPS Programma.

Maar je moet niet teveel moeite doen, want zoals de vorige jaren was het prima te rijden zonder GPS :}
 
flyer is gestuurd!

vorig jaar kwamen we wat pijlen te kort... hebben nog een doos gevonden...
 
ik zal zwaaien
ik woon erg dicht bij zeeuws-vlaanderen
of wel voor mij de overkant genoemd *D
ik hoop volgend jaar mee te kunnen
 
De pijlen zijn geschilderd, de tieraps gehaald. Gaat helemaal goed komen. :Y

Sprak trouwens Mean Green Girl vandaag, jullie mogen allemaal achter haar aanrijden.... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan