NoSER
MF veteraan
Het valt me op dat er bij de nieuwe sportieve motoren qua design soms gekozen wordt voor een (hele) dikke knipoog naar het al dan niet recente verleden, terwijl andere constructeurs resoluut voor de vernieuwing gaan.
Voorbeelden van de eerste categorie:
- nieuwe Suzuki GSX-R600 en 750: voorpartij lijkt weer op die van 10 jaar geleden
- Ducati 1098 en soortgenoten: duidelijke terugkeer naar de 916-styling
- MV Agusta F4: wijzigingen van het nieuwe model zijn enkel met een vergrootglas zichtbaar
Voorbeelden van de tweede categorie:
- de BMW S1000RR ("quasimodo"): zeker voor een BMW erg radicale styling
- de nieuwe Kawasaki ZX-10R: heeft nog weinig van zijn voorganger
- de laatste Honda VFR en Fireblade: beiden een beetje geslapped met de ugly stick maar wel vernieuwend
Wat heeft jullie voorkeur?
Voorbeelden van de eerste categorie:
- nieuwe Suzuki GSX-R600 en 750: voorpartij lijkt weer op die van 10 jaar geleden
- Ducati 1098 en soortgenoten: duidelijke terugkeer naar de 916-styling
- MV Agusta F4: wijzigingen van het nieuwe model zijn enkel met een vergrootglas zichtbaar
Voorbeelden van de tweede categorie:
- de BMW S1000RR ("quasimodo"): zeker voor een BMW erg radicale styling
- de nieuwe Kawasaki ZX-10R: heeft nog weinig van zijn voorganger
- de laatste Honda VFR en Fireblade: beiden een beetje geslapped met de ugly stick maar wel vernieuwend
Wat heeft jullie voorkeur?
Laatst bewerkt: