Desmosedici RR (vandaag officieel)

Over die voorvork heb ik me wel 's vaker verbaasd, het lijken namelijk net twee vorken achter elkaar. Maar ik denk dat de 'nepvork' gewoon een stabilisator is waar ook het voorspatbord aan bevestigd zit?

Ik vind hem erg goed geslaagd, lijkt nog steeds erg veel op de GPracer! :}

Ook erg gaaf detail: de uitlaten die uit het kontje komen! Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat dit door de Japanners wordt geïmiteerd!
(Alhoewel, de Japanners maken altijd wel two-seaters, en dat gaat met dit type uitlaat toch wel schrijnend worden...)
 
Over die voorvork heb ik me wel 's vaker verbaasd, het lijken namelijk net twee vorken achter elkaar. Maar ik denk dat de 'nepvork' gewoon een stabilisator is waar ook het voorspatbord aan bevestigd zit?

Ik vind hem erg goed geslaagd, lijkt nog steeds erg veel op de GPracer! :}

Ook erg gaaf detail: de uitlaten die uit het kontje komen! Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat dit door de Japanners wordt geïmiteerd!
(Alhoewel, de Japanners maken altijd wel two-seaters, en dat gaat met dit type uitlaat toch wel schrijnend worden...)


Die 2e vorkpoot waar je het over hebt is een losse gasbuis zoals je ook vaak ziet bij achterveren. (of het is voor de sier dat zou ook kunnen natuurlijk, het is namelijk best mooi) |(
 
d16_1.jpg


d16_2.jpg


d16_3.jpg


d16_4.jpg


d16_5.jpg


d16_6.jpg


d16_7.jpg


d16_8.jpg


d16_9.jpg


d16_10.jpg


d16_11.jpg


d16_12.jpg


d16_13.jpg
 
Is niet voor de sier, da's een stikstof reservoir. Echt een verschrikkelijk mooi apparaat!!!!
 
Wat ik me afvraag is of ze hiermee ook in het WSBK gaan rijden aangezien het een productiemodel gaat worden en dus gehomologeerd zou kunnen worden voor het WSBK... Da's niet eens zo'n zotte gedachte... })
 
wat weegt ie? dat lees ik nergens... ubergeil hoor!!!

(hmm, zal ik dan maar t huisje verko.....neee :X )

oioi foute gedachtes, mn vriendin killt me _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan