Desmosedici RR (vandaag officieel)

Wat ik me afvraag is of ze hiermee ook in het WSBK gaan rijden aangezien het een productiemodel gaat worden en dus gehomologeerd zou kunnen worden voor het WSBK... Da's niet eens zo'n zotte gedachte... })
daarom is hij ontwikkeld, schijnt
 
Wat ik nog steeds niet snap ik dat in de GP, HONDA met een v5 rijdt, ducati met een l/v 4 en die lui van petronas vroeger ook met een v4.

En alle supersports op de weg zijn 4 in lijn bah bah bah, wanneer nu een betaaldbare supersport met een v4 blok (v5) is ook goedhoor!


Honda VFR :W
 
Wat ik nog steeds niet snap ik dat in de GP, HONDA met een v5 rijdt, ducati met een l/v 4 en die lui van petronas vroeger ook met een v4.

En alle supersports op de weg zijn 4 in lijn bah bah bah, wanneer nu een betaaldbare supersport met een v4 blok (v5) is ook goedhoor!

Had Pertronas geen Inline 3?

Die Duc is echt buitenaards mooi. Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat de MV Augusta "has met its match".
 
Laten we dit onderwerp eens even af gaan stoffen....

Zijn er al mensen hier die er stiekem opgezeten hebben? ;)
Wie van de rijkere MF-ers heeft er al een besteld? :9~
Of zijn er die er toevallig al op gereden hebben, voor een test ofzo? :}

Wat is BTW de extacte datum dat de eerste fietsen geleverd gaan worden? Volgens mij is dat namelijk al heel snel... (het kan zijn dat ik achterloop en dat er al mensen in bezit zijn van deze MotoGP racer...)

Hier nog effe kwijlen

Mensen die bekend zijn met Biggelaar in Oisterwijk: Wanneer staat ie in de winkel?? }) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Heb er eentje in het echt mogen aanschouwen toen ik afgelopen juni bij Termignoni in Italie was.... Waren ze bezig met het ontwikkelen van het uitlaatsysteem... Toen was het 1 van de 2 Desmo's die er waren. Ze vertelden dat ze in september in productie zouden gaan...

Geen idee hoe lang ze over het bouwen doen....
 
Ja, een exacte datum wanneer er echt Desmo's uit de fabriek gereden komen is er niet volgens mij. Tijd terug heb ik inderdaad ook september gelezen, als ik nu ga zoeken kom ik 'half oktober' en 'de herfst' tegen, blijft vaag....

Spannend hoor *O*
 
in diverse motorbladen staan deze maand al de eerste testen op het circuit (door journalisten). wat ik daar uit begrijp is dat het precies hetzelfde rijdt als een echte moto gp fiets. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan