Desperado112 gecrashed.. met letsel :(

Het moet niet veel gekker worden met die instructeur.............

ik heb nog niet eens m'n rijbewijs en ik moest die Gixxer al naar martijn brengen

en o, ja zijn er mensen buiten de superinstructeur om die een 8 met 2 vingers in hun neus kunnen draaien..... ik oefen nog..... :?

zaterdag weer :]

ciao
 
dis zeker naatje...

martijn belde me zondag avond met het verhaal, mijn pc is een aantal weken naar de klote geweest, dus ik wist van niks.

ik kreeg geen reactie op een smsje dus vond het al vreemd.

zeker een klote verhaal wat ie mij vertelde, kga eerdaags ff een bakkie bij hem halen....

sterkte @ Martijn en Brenda
 
Het moet niet veel gekker worden met die instructeur.............

ik heb nog niet eens m'n rijbewijs en ik moest die Gixxer al naar martijn brengen

en o, ja zijn er mensen buiten de superinstructeur om die een 8 met 2 vingers in hun neus kunnen draaien..... ik oefen nog..... :?

zaterdag weer :]

ciao
3 vingers in je neus kan ook hoor B.
 
Dag Oma,

Damn blijkt Martijn gewoon een collega van mij te zijn! Hoe staat het er inmiddels mee? Al weer een beetje opgelapt door de doktoren. Wees iig blij dat je niet in "ons" ziekenhuis ligt....
Affijn, we moeten volgend jaar maar eens gaan rijden.

Gixxer 750 he? Hmm dat worden en dan 2 die voor de ingang komen te staan. Ik hoop dat je en een andere collega ze uit elkaar kunnen houden!!! Mail me maar t.perik@jeweetwelwaar

Sterkte! Ik hoop dat je snel weer cadeautjes voor me langs komt brengen op het werk!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan