Desperado112 gecrashed.. met letsel :(

Mistica

MF veteraan
2 jun 2003
3.146
0
in de buurt van Amsterdam
Vanmiddag kwam Desperado(Martijn)me even opzoeken op me werk.. Rond kwart voor 4 reed ie weg. Ik was weer op weg naar binnen en hoor hem wegtrekken bij het stoplicht en luister nog naar het lekkere geluid ... dan is het stil en KLAP... nee dit kan niet waar zijn.. Ik ren er naar toe, heb niks gezien maar weet dat Martijn het is.. Als ik voorbij de DHL-vrachtwagen ren zie ik hem en z'n motor liggen.
Overal olie, benzine en stukken motor.. ik ren naar hem toe maar wordt half tegengehouden door de toevallig aanwezige politie, maar ik moest weten of ie er nog was... gelukkig hij opent zijn ogen maar ligt doodstil op z'n linkerzij met z'n motor aan zijn voeten..Ik mocht maar een paar korte woorden met hem wisselen maar hij was bij.

Ambulance was snel ter plaatse (maar ja wat wil je als je ligt op nog geen kilometer van het ziekenhuis). Nog meer politie en aangezien het een zijstraat van een druk kruispunt betrof moest de hele straat afgezet worden. Nog een ambulance en later nog de brandweer erbij.

Wat is er gebeurd? Nou ja voorzover tot nu toe bekend: martijn haalt een DHL vrachtwagentje in vlak voor het van 2 naar 1 baan gaat. Op het moment dat hij weer voor de vrachtwagen gaat komt er vanuit de tegenovergestelde richting ook een vrachtwagentje aan en die slaat ineens linksaf.. dus voor Martijn langs. Martijn remt en remt zich onderuit maar raakt de tegemoetkomende vrachtwagen nog wel.. waar precies en hoe of wat weet ik/we ook niet precies.. dat blijkt hopelijk morgen uit de gegevens van de politie.

Na vervoer naar het ziekenhuis op plank en met nekkraag vooral veel wachten, veel pijn en ongemak voor Martijn.

De schade:
De motor .. eerlijk gezegd geen idee weet alleen dat ie er flink gehavend bij lag met veel olie en benzine. Morgen maar eens bellen waar de motor is en dan wat fotootjes maken dus dat volgt nog!!

Martijn.. die mag nog een paar daagjes in het ziekenhuis blijven. Op heel veel spierpijn, bonte en beurze plekken had hij vooral last van zijn onderrug.. Hij heeft 2 beschadigde wervels in zijn onderrug. Van een wervel is een stukje afgebroken en in de wervel daarboven zit een scheurtje. Volgens de artsen gaat het om een stabiele fractuur en moet dat genezen met rust en therapie. Morgen krijgt ie een corset aangemeten en mag ie mogelijk al weer proberen te lopen maar hij is nog wel even uit de running '(

Mochten er mensen bij hem langs willen gaan neem dan even contact met mij op.. mail staat in me profiel.
 
;( veel beterschap gewenst aan martijn en ik hoop dat hij zo volgend seizoen weer kan :] .

Wat betreft die motor, dat blijft een stukje metaal en plastiek niet belangrijk dus. Maak je daar maar niet druk over, gebruik liever de energie voor martijn.
 
;( veel beterschap gewenst aan martijn en ik hoop dat hij zo volgend seizoen weer kan :] .

Wat betreft die motor, dat blijft een stukje metaal en plastiek niet belangrijk dus. Maak je daar maar niet druk over, gebruik liever de energie voor martijn.
Zal morgen printje van topic meenemen naar ziekenhuis ;)

En idd die motor is de minste van de zorgen dat is ook niet belangrijk alleen voor de verzekering even weten waar ie is...
 
Zwaar kót... '(

Martijn sterkte kerel.

We proosten op jou gezondheid.

En één voor jou.....pak beet.. :9

126465


Greetings.... :+ KAWAidioot :+
 
Blij dat ie het kan navertellen.

Heel veel beterschap gewenst
 
Sterkte met het herstel en ik hoop dat je niets overhoud aan je rug letsel, of enig ander letsel.

Ik drink geen bier maar de volgende kop koffie is namens jou!
 
Shit zeg, dat zijn de mindere berichten ;(

Gauw weer opknappen en met het verzekeringsgeld in het voorjaar een motor kopen die wel omhoog kan :X

Beterschap!
 
Zo zie je maar weer..dat vrachtwagentje uit de t.o. gestelde richting zag dus de mogelijkheid om voor die DHL wagen voorlangs (links-)af te slaan! Hij heeft natuurlijk nooit gerekend op een motorrijder die daar achtervandaan/omheen kwam.. '(

Sterkte Martijn ..en Brenda.
 
Ongelukkige samenloop van omstandigheden... maar dat is meestal bij ongevallen '(

Beterschap Martijn! Motor komt later wel.
 
Zo zie je maar weer..dat vrachtwagentje uit de t.o. gestelde richting zag dus de mogelijkheid om voor die DHL wagen voorlangs (links-)af te slaan! Hij heeft natuurlijk nooit gerekend op een motorrijder die daar achtervandaan/omheen kwam.. '(

Sterkte Martijn ..en Brenda.


:^


Doe het rustig aan Martijn, beterschap :)
 
Shit zeg, dat zijn de mindere berichten ;(

Gauw weer opknappen en met het verzekeringsgeld in het voorjaar een motor kopen die wel omhoog kan :X

Beterschap!



haha, je haalt me de woorden uit de mond!

Erg klote Martijn :( Ik schrok best toen Brenda gisteren belde...... Hoop dat je snel hersteld....
 
Terug
Bovenaan Onderaan