deuk in voorvelg

MarkCBR

Die hard MF'er
6 jul 2004
564
0
Groningen
Rijdt je nietsvermoedend door het altijd gezellige Arnhem, springt er plotseling een 15cm hoge betonnen fietspad-rijbaan scheidingsstrook op de weg... Bonk.

Resultaat: een deuk in de rechter zijkant van mijn voorvelg. ;(
Band liep niet leeg, dus wel rustig mee door kunnen rijden.

Vraag: waar kan ik in het noorden (Groningen e.o.) mijn velg laten richten? Of heeft er misschien iemand nog een voorwiel liggen (voor wènahg) van een CBR1000F DCBS (SC24)
 
Zou em niet later richten, heb op mijn oude bike cbr 600 een velg gehad die gericht was 25.000 zonder problemen en toen slag weer terug en weer problemen, gewoon 2e handse scoren en beiden laten coaten, kost geen drol! Heb een sloper gekocht voor 100euri en beide velgen laten coaten voor destijds 2 jr terug 25 euri per wiel nu 40! En daarna nieuwe lagers gestoken dus was voor 170 euri weer klaar! En geen dealer lagers halen he gewoon skf!
 
Maat van mij is laatst ook naar noord holland (Wheel-trim oid) afgereisd. 140 euri MET garantie.

Wheeltrim zit in Nijkerk bij Utrecht. Was ik zelf ook al tegengekomen. Komt wel betrouwbaar op me over. Hun reparatiemethode is Tüv-gekeurd, wat op z'n minst de suggestie wekt dat het wel snor zit. Maar het is inderdaad niet bij mij naast de deur.
 
Ter informatie: ik heb inmiddels van verschillende kanten gehoord, dat de firma Kuil Banden (http://www.kuil.nl) ook reparaties aan alu motorvelgen uitvoert. Tenminste één motorzaak in Groningen laat deze reparaties door hen uitvoeren, mits de schade niet te ernstig is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan