Deuk tank

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
100
Rotterdam
Ik heb een kleine deuk precies in de ronding van mijn tank zitten, net linksboven mijn tankpad.
Nou zou ik graag die deuk eruit hebben, en ben dus ff bij de spuiterij langs geweest. Deze vertelde me dat eruit blazen, trekken niet gaat lukken....wel kunnen ze hem dichtsmeren, dat gedeelte overspuiten en dan de tank met stickers en al weer in de blanke lak zetten. Ik ben bang dat na verloop van tijd die plamuur er weer zo uit komt donderen, of in ieder geval weer beschadigd raakt.....blijft toch een zwak punt lijkt mij.

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Ik heb een kleine deuk precies in de ronding van mijn tank zitten, net linksboven mijn tankpad.
Nou zou ik graag die deuk eruit hebben, en ben dus ff bij de spuiterij langs geweest. Deze vertelde me dat eruit blazen, trekken niet gaat lukken....wel kunnen ze hem dichtsmeren, dat gedeelte overspuiten en dan de tank met stickers en al weer in de blanke lak zetten. Ik ben bang dat na verloop van tijd die plamuur er weer zo uit komt donderen, of in ieder geval weer beschadigd raakt.....blijft toch een zwak punt lijkt mij.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ze trekken de deuk er uit met een spotter.
En dan een likje plamuur erover.
Schuren en spuiten.
En klaar is kees.
 
Tnx voor de reakties.
De deuk is niet zo heel erg groot en de lak is onbeschadigd....maar je gaat je er toch aan ergeren. Vandaar dat ik er zeker van wil zijn dat het resultaat goed is, anders verziek je de boel alleen maar meer.
 
Op de Subaru dag 2001 was een of andere belg die iets "nieuws" had,uit deuken per deuk 50 gulden.
deukt auto's uit zonder te demonteren of spuiten,je moet het gezien hebben om te geloven.
Ik heb die dag deuken uit de deur,gewoon door het openingetje van het raam zien verdwijnen.
maakt niet uit waar de deuk zit.

informeer eens bij de Subaru club,weet het adres niet ben er toen per ongeluk terecht gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan