Deukje in (metalen) spatbord

DvanV

MF'er
15 apr 2018
160
41
Utrecht
Tijdens ons tripje afgelopen weekend naar Schwarzwald heeft mijn moeder een deukje in het voorste spatbord van haar Suzuki VL800 opgelopen. We weten niet precies hoe, waarschijnlijk een andere motor zijn stuur laten vallen toen wij op een terras zaten..

Het deukje valt op zich mee en de lak schade is ook minimaal. Heeft iemand misschien een adresje waar we dit kunnen laten uitdeuken? Het liefst ergens in het midden van Nederland. (Utrecht-Rotterdam-Amsterdam). Maar andere adressen ook goed. :-)

Ik heb twee foto's bijgevoegd van het deukje. Bij voorbaat dank!
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2020-07-13 at 15.56.45.jpeg
    WhatsApp Image 2020-07-13 at 15.56.45.jpeg
    85 KB · Weergaven: 11
  • WhatsApp Image 2020-07-13 at 15.57.14.jpeg
    WhatsApp Image 2020-07-13 at 15.57.14.jpeg
    67,8 KB · Weergaven: 12
Even
Tijdens ons tripje afgelopen weekend naar Schwarzwald heeft mijn moeder een deukje in het voorste spatbord van haar Suzuki VL800 opgelopen. We weten niet precies hoe, waarschijnlijk een andere motor zijn stuur laten vallen toen wij op een terras zaten..

Het deukje valt op zich mee en de lak schade is ook minimaal. Heeft iemand misschien een adresje waar we dit kunnen laten uitdeuken? Het liefst ergens in het midden van Nederland. (Utrecht-Rotterdam-Amsterdam). Maar andere adressen ook goed. :-)

Ik heb twee foto's bijgevoegd van het deukje. Bij voorbaat dank!
Op google zoeken naar uitdeuken zonder spuiten.
 
Deukje?dat is een behoorlijke deuk,bij vrij dun plaatwerk zoals van een auto lukt dat misschien nog,deze
zal denk ik niet lukken zonder overspuiten.Deuken worden er uit gemasseerd ,is het materiaal te dik gaat dat niet lukken.
Is dat het geval dan goed opletten of uitdeuken en spuiten niet duurder is dan een nieuw spatbord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan