deukJE in tank

2 clips

Rookie
8 sep 2004
7
0
lemmer
Ik hoop niet dat jullie dit kennen, maar toch. Helaas zorge Newton ervoor dat iets van massa in mijn eigen vertrouwde garage zich op mij onschuldige CBR 600 stortte.

Een klein, glad deukje was het gevolg. ( geen kras of andere lakbeschadiging ) Na een slapeloze nacht toch op zoek naar iemand die dit deukje kan verwijderen zonder de tank te moeten laten spuiten. Helaas . Niemand gevonden. Wie weet er iemand die dit soort deukjes met een soort van vacuumpomp eruit kan trekken.

dank voor alle hulp !
 
waar woon je ergens? zoek anders gewoon op uitdeuken zonder spuiten, daar zitten altijd wel een paar tovenaars tussen. ik denk btw niet dat ze een vacuumpomp gebruiken maar dat ze eerder "stokjes" op je tank lijmen en daarmee de deuk eruit trekken.
 
Ik hoop niet dat jullie dit kennen, maar toch. Helaas zorge Newton ervoor dat iets van massa in mijn eigen vertrouwde garage zich op mij onschuldige CBR 600 stortte.

Een klein, glad deukje was het gevolg. ( geen kras of andere lakbeschadiging ) Na een slapeloze nacht toch op zoek naar iemand die dit deukje kan verwijderen zonder de tank te moeten laten spuiten. Helaas . Niemand gevonden. Wie weet er iemand die dit soort deukjes met een soort van vacuumpomp eruit kan trekken.

dank voor alle hulp !
Ik ken 't gevoel B| ...
M'n tanktas plofte iets te enthousiast op de tank -> twee flauwe deukjes :(
Helemaal eruit heb ik ze niet, maar ze zijn nu wel "minder". Ik heb een goede zuignap erop gedrukt en daarmee de deuk eruit proberen te trekken. Is dus slechts gedeeltelijk gelukt. Wie weet...
 
Aan de andere kant ook zo'n deukje erin stampen.. en zeggen dat het een speciale uitvoering is ;)

Maar voor herstelwek zonder overspuiten moet je echt naar een professioneel bedrijfje toe!

Of je moet er zelf bij kunnen komen, dmv een zelfgemaakte tool waarmee je vanbinnenuit je tank druk kunt zetten op de deuk... (hangt erg af van de lokatie, en de manier waarom je tankdop op je tank zit gemonteert)
 
Zou dit deukje er ook nog uit te krijgen zijn................poosje geleden opgelopen '(
full
 
ik heb laatst mijn kop flink |( gestoten zit nu ook een deuk daar O-) die ik liefst weg wil hebben :? dus gewoon erwten door het derde oog gaatje naar binnen proppen :? en heet water er achteraan :? hoe verzinnen ze het :? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan