Deventer en omstreken #3

Dat thuis zitten doet oude tijden herleven....! Dat motor-forum nog bestaat wist ik wel maar er zit zelfs nog leven in Deventer & omstreken *O*
Ik heb mijn motor ook weer terug gevonden, stond in een hoekje onder laag stof en verstopt onder oude kleden. Mag ik het nu een schuurvondst noemen...? 8)7Overigens heb ik hem ook te koop gezet. Interesse? O-) Wil, net als Mies, een motor waar ik rechtop zit.
 
Goeiendag. Een schuurvondst is er alleen als je niet van te voren wist dat 'ie er moest staan. ;)

Is dat de RSV mille die je dan te koop aan bied? Staat die stil sinds 2014 toen je voor het laatst inlogde? ;)


Dit hem?

db
 
Goeiendag. Een schuurvondst is er alleen als je niet van te voren wist dat 'ie er moest staan. ;)

Is dat de RSV mille die je dan te koop aan bied? Staat die stil sinds 2014 toen je voor het laatst inlogde? ;)


Dit hem?

db

Hahah nee zo erg is het nog niet hoor (maar een beetje overdrijven....). Heb de laatste twee jaar af en toe de motor uit de schuur gehaald. Dat is hem inderdaad. De laatste keer dat ik ermee heb gereden is vorige week geweest ;)
 
Ik heb nu een TDM 850 uit 2001. Het was de bedoeling om hem weer door te verkopen met winst en dan langzaam naar iets nieuwers toe "handelen", maar de TDM bevalt me zó goed dat ik er voorlopig maar even op blijf rijden! Had ik nooit verwacht maar ik vermaak me prima met deze bike!! *O*:]
Ik zal hier eerdaags even een foto van plaatsen :Y
 
Laatst bewerkt:
Mevrouw heeft ook een motor gekocht. Nu nog een rbw
 

Bijlagen

  • 20200503_130856.jpg
    20200503_130856.jpg
    675,8 KB · Weergaven: 7
Leuk man! Mijn vrouw heeft wel een rijbewijs maar ik krijg haar niet aan het motorrijden -O-

Hier een paar fotootjes van mijn huidige bike! Er komen nog andere, sportieve dempers onder....

20200416_160118.jpg20200416_181939.jpg
 
Ik heb ook al eens in twijfel gestaan om een TDM aan te schaffen, maar ik kan nog steeds niet wennen aan het model. Het zal zeker super rijden.
 
Mag ik me hier melden?
Ik ben Yurre en sinds een jaar woonachtig bij mijn vriendin in Deventer 😁
Ik rij een Daytona 955i uit 2001 en hiervoor 2 MuZ Skorpions gehad.
IMG-20200331-WA0000.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan