Deventer en omstreken #3

Dit was mijn Daytona
 

Bijlagen

  • 20170128_194439.jpg
    20170128_194439.jpg
    480,3 KB · Weergaven: 8
Hier nog een Deventenaar. Eentje die houdt van de eenvoudige een- en tweecilinders. Hier mijn huidige toerfietsje. Toer er zo nu en dan mee in de omgeving en binnendoor naar mijn werk in Apeldoorn.
NTV650.jpg
 
Klopt. Van '97. Toch 50k gelopen nou. 47k bij de eerste eigenaar. Volgens mij alleen maar met droog weer bereden. Bijna showroom nieuw. Naar corrosieplekjes moet je echt zoeken. Misschien hebben ze de km-teller te ver terug gedraaid, maar aangezien de hele onderhoudshistorie erbij zat, geloof ik dat niet. :)
NTV650detail.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag even een stukje van de Salland-route gereden. Heerlijke kleine weggetjes langstokkelen met de NTV.
 
Hier ook wat rustige weggetjes rondom Deventer aangedaan vanmiddag, had niet veel tijd want de Formule 1 begon om 15:00 maar toch even lekker kunnen uitwaaien.
 
Hallo allemaal. Zullen we aankomend voorjaar weer een ritje plannen? Lijkt me wel weer een keer lekker! (Afhankelijk van wat er met die KUT-Corona gaat gebeuren natuurlijk)
:] :] *O*
Kan toch allemaal op anderhalve meter.
Mag moeders ook mee? Die heeft haar rijbewijs nu ook.
 
Het was vanmiddag droog, en de weggetjes rondom Winterswijk mooi en niet te druk.
Ik heb de 1e 200 km van dit jaar erop zitten (en de eerste afspoelbeurt van de motor ook :) )
 
Ik ben een echte mooiweer-rijder geworden en heb een hekel aan pekel (dat rijmt :+). Dus het voorjaar vind ik prima hoor, begin maart of zo(?)
Tuurlijk mag moeders dan ook mee Harm!! :]:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan