Deventer en omstreken #3

Ik ben recent naar deze hoek van het land verhuisd, maar moet tot nu toe via het beginnerstopic aan regio genoten komen.

Even kort voorstellen dan maar, nu ik toch hier post.

Maarten, 33 jaar oud. Sinds een half jaar woon ik net onder Apeldoorn in Klarenbeek. Het motor rijbewijs heb ik net iets langer, nu ongeveer 1,5 naar. Met mijn zwarte Yamaha FZ6 S2 uit 2006 probeer ik elk weekend een stukje van de regio te ontdekken!

Bij gebrek aan een betere foto zo snel, de eerste introductie.
 

Bijlagen

  • 20210221_151146.jpg
    20210221_151146.jpg
    395,3 KB · Weergaven: 25
Ik ben recent naar deze hoek van het land verhuisd, maar moet tot nu toe via het beginnerstopic aan regio genoten komen.

Even kort voorstellen dan maar, nu ik toch hier post.

Maarten, 33 jaar oud. Sinds een half jaar woon ik net onder Apeldoorn in Klarenbeek. Het motor rijbewijs heb ik net iets langer, nu ongeveer 1,5 naar. Met mijn zwarte Yamaha FZ6 S2 uit 2006 probeer ik elk weekend een stukje van de regio te ontdekken!

Bij gebrek aan een betere foto zo snel, de eerste introductie.
Hallo.

Ik rij gewoon vrolijk regelmatig op de drie motoren. Heb er dit jaar tot dusver al 1000 kilometer opzitten. Voornamelijk woonwerk in de middagdienst en plezierritten.

db
 
Ik ben recent naar deze hoek van het land verhuisd, maar moet tot nu toe via het beginnerstopic aan regio genoten komen.

Even kort voorstellen dan maar, nu ik toch hier post.

Maarten, 33 jaar oud. Sinds een half jaar woon ik net onder Apeldoorn in Klarenbeek. Het motor rijbewijs heb ik net iets langer, nu ongeveer 1,5 naar. Met mijn zwarte Yamaha FZ6 S2 uit 2006 probeer ik elk weekend een stukje van de regio te ontdekken!

Bij gebrek aan een betere foto zo snel, de eerste introductie.
Welkom hier!
 
Inderdaad even radiostilte geweest hier haha, ik rij nu al ruim een maand woon werk na verkopen van één van onze auto's 😇 hij stond er warmpjes bij tot voor kort
 

Bijlagen

  • IMG_20201207_065415_133.jpg
    IMG_20201207_065415_133.jpg
    265,1 KB · Weergaven: 20
Gisterochtend het motorblok een keer gepoetst. Gewoon omdat ik daar zin in had. En om te zien hoe schoon het werd. Heel erg schoon!
Daarna een rondje van 150 km gedaan.

Had ik maar een foto gemaakt van na het poetsen, dan had ik iig bewijs dat het blok wel schoon kan zijn :X :).

Wel lekker gereden!
 
Gisterochtend het motorblok een keer gepoetst. Gewoon omdat ik daar zin in had. En om te zien hoe schoon het werd. Heel erg schoon!
Daarna een rondje van 150 km gedaan.

Had ik maar een foto gemaakt van na het poetsen, dan had ik iig bewijs dat het blok wel schoon kan zijn :X :).

Wel lekker gereden!
Na poetsen het liefst weg zetten om naar te kijken 😅
 
Ja precies, ik woon ook naast een ''Circuit" ik klaag ook niet zomers achter thuis genieten wat van geweld er over heen gaat.
Ik woon in de aanvliegroute van vliegveld Teuge. Als je je overal wat van aantrekt heb je ook geen leven. Dussen, lekker laten en genieten. Je leeft maar 1x. Een zuurpruim kan ik altijd nog worden. O-)
 
Ze willen in Deventer toch max 70db voor motoren? (Aldus gekkies)
Het afrolgeluid van de banden van onze twingo haalt dat al 😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan