Deventer en omstreken #3

Vandaag in de luxe van de werkplaats maar weer eens gewassen en ketting gesmeerd, mocht wel na al dat baggerweer van afgelopen tijd 😇
 

Bijlagen

  • 20210515_141145.jpg
    20210515_141145.jpg
    317,2 KB · Weergaven: 27
Vraagje;

Heel misschien ga ik een bootje kopen maar ik ben op zoek naar een stalling daarvoor. Weet iemand van jullie toevallig waar ik een boot (ongeveer 4.5mtr lengte) op aanhanger (ongeveer een meter extra, dus 5.5mtr in totaal) zou kunnen stallen en hoeveel dat kost?
Alvast bedankt voor het antwoord! :}

Hopelijk zet het goede weer een beetje door! Kunnen we weer een keer rijden :]
Tegenwoordig werk ik in 5-ploegen waardoor ik minder flexibel qua tijden ben dan toen ik in 3-ploegen werkte en dus elk weekend vrij was. Nu is het een volcontinue-dienst (6dgn werken (2x Vroeg, 2x Laat, 2x Nacht), 4 dgn vrij (waaronder de dag dat ik uit de nachtdienst kom, dus eigenlijk een slaapdag en 3 dagen vrij) :+
 
Dan heb je dus hetzelfde rooster als ik heb.

Ikzelf huur al een tijdje een garage box in Apeldoorn dicht bij mijn werk. 5,70 x 2,85 voor iets onder de 100 euro in de maand.

1 v/d 3 motoren en nog wat ander spul slaapt daar. Het is daarbinnen droger dan in het kunststof schuurtje achter mijn huis.

db
 
Dan heb je dus hetzelfde rooster als ik heb.

Ikzelf huur al een tijdje een garage box in Apeldoorn dicht bij mijn werk. 5,70 x 2,85 voor iets onder de 100 euro in de maand.

1 v/d 3 motoren en nog wat ander spul slaapt daar. Het is daarbinnen droger dan in het kunststof schuurtje achter mijn huis.

db
Haha, ja inderdaad! Nog altijd bij Owens Corning?

Ik vind bijna 100 in de maand behoorlijk aan de prijs voor een bootstalling. Een caravanstalling kost zo'n 300 per jaar! Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken :t:}
 
Vraagje;

Heel misschien ga ik een bootje kopen maar ik ben op zoek naar een stalling daarvoor. Weet iemand van jullie toevallig waar ik een boot (ongeveer 4.5mtr lengte) op aanhanger (ongeveer een meter extra, dus 5.5mtr in totaal) zou kunnen stallen en hoeveel dat kost?
Alvast bedankt voor het antwoord! :}

Hopelijk zet het goede weer een beetje door! Kunnen we weer een keer rijden :]
Tegenwoordig werk ik in 5-ploegen waardoor ik minder flexibel qua tijden ben dan toen ik in 3-ploegen werkte en dus elk weekend vrij was. Nu is het een volcontinue-dienst (6dgn werken (2x Vroeg, 2x Laat, 2x Nacht), 4 dgn vrij (waaronder de dag dat ik uit de nachtdienst kom, dus eigenlijk een slaapdag en 3 dagen vrij) :+
Muilerman aan de Oxersteeg? Caravanstalling Muilerman – Deventer en omstreken
 
Nadeel van caravan stallingen is vaak dat je hem er aan het eind van het seizoen op afspraak er in mag zetten en aan het begin van het seizoen op afspraak weer in mag zetten.

Openingstijden​

Vrijdag: 18:00 – 21:00 uur*
Zaterdag: 09:00 – 13:00 uur*
Zondag: Gesloten

*Geldig van 1 april t/m 31 oktober. Andere tijden op afspraak.

Voor halen of brengen graag altijd even appen of mailen.

Bij gods gratie mag je op afspraak nog eens bij het ding. bij muilman ben je voor de boot dus 6 x 45 = 270 euro verder.

Ik heb een complete garagebox en als ik op de eerste mooie zondagochtend in het voorjaar besluit de VF750F te ruilen voor de VFR750 en 's avonds om 23:45 weer terug te ruilen kan ik dat gewoon doen.

Let ook trouwens op verzekering dingetjes, dat je wel een beetje gedekt bent.

db
 
Nadeel van caravan stallingen is vaak dat je hem er aan het eind van het seizoen op afspraak er in mag zetten en aan het begin van het seizoen op afspraak weer in mag zetten.



Bij gods gratie mag je op afspraak nog eens bij het ding. bij muilman ben je voor de boot dus 6 x 45 = 270 euro verder.

Ik heb een complete garagebox en als ik op de eerste mooie zondagochtend in het voorjaar besluit de VF750F te ruilen voor de VFR750 en 's avonds om 23:45 weer terug te ruilen kan ik dat gewoon doen.

Let ook trouwens op verzekering dingetjes, dat je wel een beetje gedekt bent.

db
Bedankt voor alle info! Ik zal me er eens iets meer in gaan verdiepen, komt goed :t:W
 
Ik rij ook nog wel, totaal zo'n 4000 a 5000km per jaar, verspreid over inmiddels 4 motoren. Sevenfifty, vf750f, vfr750 en een project Aprilia scooter.

De vf en vfr zijn respectievelijk de winter en zomer motoren.

db
 
Ik 14000. Valt voor mijn doen ook mee. Maar geen goede voornemens om meer te rijden dit jaar. Het scheelt eigenlijk wel wat geld zo :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan