Deventer en omstreken #3

Nieuwe motor, dus ook een nieuw plaatje :)

Mont_Ventoux2014.jpg

Motard bij Tour du ALS dit jaar.


Mag die in het begin post? :]
 
Gaan er nog mensen rijden?

Zou wel willen maar van de week de motor 'verbouwd' door op een auto te rijden. 3700 euro schade aan de motor en nog afwachten of ie totalloss verklaard wordt of dat ie weer gerepareerd gaat worden.
 
Zou wel willen maar van de week de motor 'verbouwd' door op een auto te rijden. 3700 euro schade aan de motor en nog afwachten of ie totalloss verklaard wordt of dat ie weer gerepareerd gaat worden.


Dat is klote!
Jij alles nog heel?
Als je nog een bike zoekt weet ik er nog wel een..
 
Dat is klote!
Jij alles nog heel?
Als je nog een bike zoekt weet ik er nog wel een..

Ja, gelukkig wel, paar dagen wat spierpijn en verder niks. Heb alweer een andere motor op het oog, reparatie of tl, motor gaat waarschijnlijk vervangen worden door een gsxr 750 gister al gaan bekijken en nu maar wachten op de verzekering.
 
Ja, gelukkig wel, paar dagen wat spierpijn en verder niks. Heb alweer een andere motor op het oog, reparatie of tl, motor gaat waarschijnlijk vervangen worden door een gsxr 750 gister al gaan bekijken en nu maar wachten op de verzekering.


Ok gelukkig
Ik heb ook een 750 , rijdt super!
 
Die van mij is een 600, maar had stiekem al wel in mijn hoofd dat de volgende een 750 zou worden, nu alleen wat eerder dan gepland dus als het meezit.
 
Laatst bewerkt:
Als ik schuld zou hebben had ik toch wel een uitdaging, nu ligt de schuld bij de tegenpartij dus lijk ik goed weg te komen.
 
Succes kerel! Balen van je nette gixxer.
Schade afhandeling zal vast wel goed komen met Rob ;)

Net nog ff stukkie wezen broapen
10421197_546817662091312_7998715332030023251_n.jpg


Kon de politie nog nét te snel en te slim af zijn gelukkig O-) :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan