Deventer en omstreken topic #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mies... Heb je deel 3 al klaar? 8-)

Nog een paar keer flink spammen en ons deeltje 2 is gesloten! *O*
 
Gister ook heerlijk naar en van het werk gereden met de motor. Meer motoren gezien dan de gehele winter :)

Ook een stel dat blijkbaar erg weinig haast had.... Twee "vlotte" sportmotoren, sportuitlaatjes er onder. en reden op een 80 weg rond de 70 naast elkaar en zo te horen niet boven de 5000 toeren.

Duurde even voordat ik er langs kon, toen toch wel eventjes doorgetrokken....

Voor de rest heerlijk genoten.

In ander nieuws.. Blijkt dat ik in de winter op de zwarte xs400 door de neus van mijn motorlaarzen heen ben gesleten. Als het nu gaat regenen krijg ik links natte tenen....

Misschien de volgende keer toch versterkte laarzen opscharrelen. Ondanks dat ik de meeste foeilelijk vindt :)

db
 
Gister ook heerlijk naar en van het werk gereden met de motor. Meer motoren gezien dan de gehele winter :)

Ook een stel dat blijkbaar erg weinig haast had.... Twee "vlotte" sportmotoren, sportuitlaatjes er onder. en reden op een 80 weg rond de 70 naast elkaar en zo te horen niet boven de 5000 toeren.

Duurde even voordat ik er langs kon, toen toch wel eventjes doorgetrokken....

Voor de rest heerlijk genoten.

In ander nieuws.. Blijkt dat ik in de winter op de zwarte xs400 door de neus van mijn motorlaarzen heen ben gesleten. Als het nu gaat regenen krijg ik links natte tenen....

Misschien de volgende keer toch versterkte laarzen opscharrelen. Ondanks dat ik de meeste foeilelijk vindt :).

Of je zet in het vervolg je voeten eens anders op je steppies

db~[/quote]
 
Laatst bewerkt:
Ja vraag maar ff een slotje aan anders blijft ie open
 
rechtsbovenaan dat gele driehoekje ;)

maar wellicht moet deze tot de 2500 dichtgebabbeld worden voordattie dicht mag... maar dat weet ik niet zeker... vraag het even aan dmv dat gele driehoekje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan