Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N Nope die Reen is nog t zelfde, te druk met de mini's en met moeders de vrouw, die wordt as vrijdagmorgen geopereerd aan een hernia en tis daarna 2 wkn totaal niks doen voor haar en voor mij des te meer! Maarehhhh dat bakkie pleur staat hier ook altijd klaar hoor *D
Ennehhhh en dikke V-twin?.............. who knows.. ;)
 
Laatst bewerkt:
:N Nope die Reen is nog t zelfde, te druk met de mini's en met moeders de vrouw, die wordt as vrijdagmorgen geopereerd aan een hernia en tis daarna 2 wkn totaal niks doen voor haar en voor mij des te meer! Maarehhhh dat bakkie pleur staat hier ook altijd klaar hoor *D
Ennehhhh en dikke V-twin?.............. who knows.. ;)

Ken het, Silvia is vorige week gevallen en heeft schaafwonden aan hoofd en knie. Binnen in haar knie kan ook nog 1 en ander beschadigd zijn maar dat hopen ze vrijdag te kunnen zien.
 
:N Nope die Reen is nog t zelfde, te druk met de mini's en met moeders de vrouw, die wordt as vrijdagmorgen geopereerd aan een hernia en tis daarna 2 wkn totaal niks doen voor haar en voor mij des te meer! Maarehhhh dat bakkie pleur staat hier ook altijd klaar hoor *D
Ennehhhh en dikke V-twin?.............. who knows.. ;)


Maare opzoek naar een Twin? :9
 
:N Nope die Reen is nog t zelfde, te druk met de mini's en met moeders de vrouw, die wordt as vrijdagmorgen geopereerd aan een hernia en tis daarna 2 wkn totaal niks doen voor haar en voor mij des te meer! Maarehhhh dat bakkie pleur staat hier ook altijd klaar hoor *D
Ennehhhh en dikke V-twin?.............. who knows.. ;)

Toch een V-twin...? Verstand komt met de jaren O-)
 
Pff, een twin, daar krijg je spijt van Michel...

Neem dan een crossplane R1 }) Best of both world's...
Vanmiddag nog stukkie mee wezen rijden.... Koppel van een twin, maar doortrekken als een 4 cil :}


Ziet er echt niet uit, zon ding, maar eenmaal op het gas, vergeet je dat snel :]

main.jpg
 
Pff, een twin, daar krijg je spijt van Michel...

Neem dan een crossplane R1 }) Best of both world's...
Vanmiddag nog stukkie mee wezen rijden.... Koppel van een twin, maar doortrekken als een 4 cil :}


Ziet er echt niet uit, zon ding, maar eenmaal op het gas, vergeet je dat snel :]

[afbeelding]

Mat zwart met goud vind ik hem wel :9~ maar ja de prijs -O-
 
Ik heb de motor van de sevenfifty weer in het frame hangen en ben bezig alles terug te bouwen.

mvg

db

De mijne is nu bijna klaar, vaders (een echte "poetser") heeft hem in de winter onder handen genomen.

:N Nope die Reen is nog t zelfde, te druk met de mini's en met moeders de vrouw, die wordt as vrijdagmorgen geopereerd aan een hernia en tis daarna 2 wkn totaal niks doen voor haar en voor mij des te meer! Maarehhhh dat bakkie pleur staat hier ook altijd klaar hoor *D
Ennehhhh en dikke V-twin?.............. who knows.. ;)

Goed bezig! :-)
 
Pff, een twin, daar krijg je spijt van Michel...

Neem dan een crossplane R1 }) Best of both world's...
Vanmiddag nog stukkie mee wezen rijden.... Koppel van een twin, maar doortrekken als een 4 cil :}


Ziet er echt niet uit, zon ding, maar eenmaal op het gas, vergeet je dat snel :]

[afbeelding]



Als dat zo'n ding is als op deze foto dan vind ik het best een mooi ding om te zien hoor :Y
 
Wie van jullie gaat er wel eens naar de eiffel? Zo ja, welke route rij je?

Ik ben namelijk op zoek naar mooie routes in de eiffel. Omgeving Wittlich / Trier & heel luxemburg.
 
Wie van jullie gaat er wel eens naar de eiffel? Zo ja, welke route rij je?

Ik ben namelijk op zoek naar mooie routes in de eiffel. Omgeving Wittlich / Trier & heel luxemburg.
Mmm ja de Eifel, leuke speeltuin. Kun je ook niet echt snel verkeerd rijden hoor, alles is wel mooi eigenlijk. Mijn ervaring is dat het gedeelte ten Oosten van de moesel rustiger is qua verkeer en dus meer ontspannen rijden. Routes ligt helemaal aan je rijstijl, maar meestal doen wij rond de 300-350km per dag.

Vorig jaar verbleven wij in Hoxel/Morbach ook ter hoogte van Trier en Wittlich. Een van onze routes ging richting thalfang over de B327 toen omhoog naar Luxemburg. Mooie omgeving met vrijwel overal goed asfalt trouwens. Aanraders zijn het Mullerthal, bij Erpeldange de 27 afrijden, de 25 van Kautenbach naar Wiltz, bij Vianden de 322 en de 10 richting Dasburg. Van Vianden reden we weer terug over de B50 richting Wittlich, binnendoor naar Piesport en daar de Moesel weer oversteken (mooie bochten!!) Als je daar toch in de buurt bent, sla dan vooral ook de L187 van Trarbach naar Longkamp niet over :] .. Just my 2ct
 
:N Nope die Reen is nog t zelfde, te druk met de mini's en met moeders de vrouw, die wordt as vrijdagmorgen geopereerd aan een hernia en tis daarna 2 wkn totaal niks doen voor haar en voor mij des te meer! Maarehhhh dat bakkie pleur staat hier ook altijd klaar hoor *D
Ennehhhh en dikke V-twin?.............. who knows.. ;)
Beterschap gewenst aan je vrouw ene huishouden kan je toch al ik heb je zien ramen wassen, hulde :+
 
Ken het, Silvia is vorige week gevallen en heeft schaafwonden aan hoofd en knie. Binnen in haar knie kan ook nog 1 en ander beschadigd zijn maar dat hopen ze vrijdag te kunnen zien.~[/quote]
Beterschap
 
Gave Minibike hoor Bikermies ;)

En als men toch over de Eifel begint, eind April ga ik met wat vrienden er naar toe. 8 man, mooi groepje. We overnachten in Cochem en doen routes van 250-300 km.
Vorig jaar in Sauerland geweest, wat ik al geweldig vond. En de Eifel moet 5 keer zo leuk zijn, zegt men!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan