Devil SB2

Guido1090

MF veteraan
21 jul 2004
1.206
1
Ik ben eens rond aant kijken voor een demper voor een CB600F Hornet van 2000.
De Devil SB2 Carbon vind ik echt super mooi uitzien gewoon, het schijn alleen dat ie erg veel kabaal maakt. Nu is mijn vraag: Maakt ie nu echt zoveel kabaal, of is het wel te doen?
Een demper is toch een dure investering, niet dat ik naderhand spijt heb van de aankoop...
Ik heb de search ook gebruikt, maar ik wil toch nog eens navraag doen, speciaal over het geluid eigenlijk.
 
En jij hebt de zoekfunktie gebruikt :?

En ja : Devils maken ècht een zuperzware teringherrie dus kopen maar :9~
 
Kabaal |(

Foei! Laat ik het nooit meer lezen :(

Een motor doet BROEM, en niet bzzzzz...
Muziek heet dat 8-)

Kopen dus dat ding!

[me]ZX Brabo is al weer 4 jaar erg blij met zijn SB2[/me]
 
hij maakt inderdaad een teringherrie.

ik heb hem onder mijn R6 hangen. stationair is ie nog redelijk rustig, maar als je echt toeren gaat maken weet iedereen in een straal van een kilometer dat ook.

Ik heb hem gekocht voor het uiterlijk en de herrie nam ik voor lief. had zoiets van: het kan me ook niet schelen ook. maar soms heb ik wel zoiets van "nu even niet", maar meestal vind ik het wel fijn om het gebrul van de motor te horen. (ook met oordopjes in prima te horen)

tja. je moet het gewoon horen om het te kunnen beoordelen. wat de ene persoon een geweldige teringherrie vindt, vindt de ander geen probleem.

toch is het in de meeste gevallen wel fijn als je motor wat herrie maakt. dan verras je teminste niemand en hoort iedereen je aankomen. al gaat dat soms wel wat te ver. als ik over een dijk kom blazen, met veel toeren, dan zie ik ver voor mij al mensen omkijken en zelfs van de fiets stappen om te kijken wat voor raket daar nu weer aan komt blazen. want met 13.000+ toeren schreeuwt ie het echt uit. de meeste mensen kijken dan ook niet zo blij tegen de tijd dat ik bij ze ben.. :o

conclusie is eigenlijk: als je je fiets gebruikt als speelfiets en er al een redelijk stevige rijstijl op na houdt, heb je waarschijnlijk niet zoveel moeite met de herrie. dat 'hoort' er dan gewoon bij. als je gewoon rustig toertochten rijdt en je vind je standaard pijp al bijna genoeg geluid maken.. tja. dan zou ik het niet doen. als ik toertochten rij probeer ik altijd wel een beetje op mijn toerenteller te letten om het geluidsniveau een beetje acceptabel te houden voor de rijders om mij heen (die misschien niet met oordoppen rijden en voor hun rust rijden)

och wtf. het ziet er wel prachtig uit.
full


en zeg nou zelf. wat voor geluid verwacht je als je dit plaatje ziet?

als je nou een beetje in de buurt woont wil ik wel een keer het geluid komen demo'en hoor })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan