deze adv blijft leuk

ray.r1

MF veteraan
2 sep 2004
3.264
0
Terneuzen
ik heb hem geloof ik wel eens meer geplaats hier een half jaar geleden,maar hij blijft leuk.
denk ook niet dat deze zaak hem snel kwijt raakt.

Merk: Yamaha R1 Special

Prijs
van € 33000,00
nu € 19500,00
Opties / opmerkingen:

WIE DURFT DEZE DAME TE TEMMEN!

Van voor naar achteren, van ventiel tot vering totaal omgebouwde R1 deze is echt uniek, er is er maar één van op deze aardbol. Werkelijk een plaatje om te zien.
Deze uitvoering is een bijzonder speciale R1 . De onderdelen die erop zitten kosten nog meer dan een nieuwe R1.


Bouwjaar
2002

Kilometerstand
3788

Kleur
Blauw



De onderdelen zijn onder andere:

Voorvork: 5000 RCMA 50 mm m ALU USD Gabel competition superbike met radialen achsaufnahmen, ohne Gabelbrücken. € 8850,00
Speciale achterschokbreker € 850,00
Stuurdemper € 250,00
Kroonplaat € 1000,00
Open Air-box USA € 800,00
Bos kont + seat pipes € 2500,00
Speciale race uitlaatbochten € 3000,00
Brembo rijmschijven + klauwen + radiaalpomp € 3100,00 Met dit systeem heeft Mick Doohan ook gereden.
Speciale remleiding uit de formule 1 € 160,00
Kevlar voor en achter spatbord € 275,00
Dit kanon staat natuurlijk op racebanden
De originele onderdelen zit nog in originele verpakking en zijn nooit gebruikt.
Motor heeft meer dan 200PK met een top van 300 kilometer mag en kan men nog een keer overschakelen. Dit is echt een beest van een motor.
De speciale onderdelen zijn ook los te koop!!!



full
*O* _O-
 
Laatst bewerkt:
stuurdempertje is dan weer van een wat goedkopere variant. -O-


Vind het wel een mooi ogende bike :Y
 
Euh mjah en voor 5000 euro koop je zo'n R1 en voor nog eens 5000 bouwen ze hem bij holeshot of mcxpress dat ding ook om met 200pk.

Dus? :? Beetje jammer dit.

Je zal d'r maar intrappen. Naja net goed ook.
Als het een grap is, leuk gedaan. :)
 
Huh... op je topsnelheid nog eens opschakelen... nee da's nuttig? Is er een 7 als overdrive ingebouwd ofzo |(
 
De onderdelen zijn onder andere:

Voorvork: 5000 RCMA 50 mm m ALU USD Gabel competition superbike met radialen achsaufnahmen, ohne Gabelbrücken. € 8850,00
Zit gewoon een WP sticker op... Heel goed spul hoor, maar dat zegt meer dan wat er genoemd wordt...
Brembo rijmschijven + klauwen + radiaalpomp € 3100,00 Met dit systeem heeft Mick Doohan ook gereden.
Lijken me 'gewoon' een setje Brembo Goldlines of vergelijkbaar? Doohan reed normaal gewoon met carbon, en alleen in de regen met 'gewone' remmen.

Speciale remleiding uit de formule 1 € 160,00
:Z
Motor heeft meer dan 200PK met een top van 300 kilometer mag en kan men nog een keer overschakelen. Dit is echt een beest van een motor.
De speciale onderdelen zijn ook los te koop!!!



(Afbeelding) *O* _O-
Voor dat geld hadden er ook een paar mooie wielen in mogen zitten, een volledige carbon kuip.
En hoe zit het met betrouwbaarheid en garantie?
 
Voorvork: 5000 RCMA 50 mm m ALU USD Gabel competition superbike met radialen achsaufnahmen, ohne Gabelbrücken. € 8850,00


ohne gabelbrucken, dat betekent zonder kroonplaten!!!

die persoon heeft in alle onwetenheid gewoon een stelletje advertenties van dure onderdelen erbij geprakt _O- _O- _O- _O-
 
Ben benieuwd waar die 200pk vandaan komt aangezien je met een andere voorvork en remsysteempje niet al teveel paardjes erbij krijgt :+
 
ik zal wel geen verstand van R1's hebben maar wat is hier nou zo hilarisch aan?
 
is dit model niet van 2000 tot 2002 gemaakt?
2002 en 2003 is het model met die stealth kont , die heb ik nu.
ik heb daarvoor een 99 gehad,dus zie aan de stickers op de kuip dat dit ook een 99 model is.
ik denk dat ik die zaak eens ga bellen en net doen of ik intresse heb,kijken wat ze over dat ding vertellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan