Deze ervaring wilde ik jullie niet onthouden

AadmanZ

MF veteraan
29 dec 2003
9.134
2
Haarlem
In het kader van circuitdagen is het idee naar voren gekomen om een oude vouwwagen te SLOPEN en er een motortrailer van te maken..

(zie dit topic: Van vouwwagentje naar motoraanhanger.... )

Dus even www.marktplaats.nl en gezocht op vouwwagens.. LACHEN..

HEEERLIJK!!!! al die gezellige familie vakanties, al die herinneringen.. En dan daar heengaan en zeggen dat je hem gaat slopen :)

Gaat weer nergens over dit topic, maar zit te veel te genieten..
39105.jpg

39104.jpg

39240.jpg
 
Laatst bewerkt:
HEEERLIJK!!!! al die gezellige familie vakanties, al die herinneringen.. En dan daar heengaan en zeggen dat je hem gaat slopen :)

Nare Man!!

Denk toch eens na bij de gevoelens van die mensen die hun lieftallige en lang gekoesterde en geliefkoosde klapkar aan iemand kado doen, hopend dat diegene er net zoveel avonturen mee te beleven mag, en zich er net zo gelukkig in zal zijn als zij ooit waren.... :+
 
Nare Man!!

Denk toch eens na bij de gevoelens van die mensen die hun lieftallige en lang gekoesterde en geliefkoosde klapkar aan iemand kado doen, hopend dat diegene er net zoveel avonturen mee te beleven mag, en zich er net zo gelukkig in zal zijn als zij ooit waren.... :+
L :+ L
 
Bij mijn studentenvereniging was er ook altijd een avond dat de eerstejaars objecten mee moesten nemen die werden geveild tegen bier. De groep die dan het meeste bier bood mocht vervolgens het object slopen. Daar zaten vaak oude piano's, tafels, auto's, etc. tussen, maar ook vaak vouwwagens. Verbazingwekkend wat je met een man of 10 met je blote hand aan zo'n vouwwagen kan slopen }) . Als je met een man of 6 op zo'n chassis gaat springen krijg je ook dat nog wel goed krom
 
Bij mijn studentenvereniging was er ook altijd een avond dat de eerstejaars objecten mee moesten nemen die werden geveild tegen bier. De groep die dan het meeste bier bood mocht vervolgens het object slopen. Daar zaten vaak oude piano's, tafels, auto's, etc. tussen, maar ook vaak vouwwagens. Verbazingwekkend wat je met een man of 10 met je blote hand aan zo'n vouwwagen kan slopen }) . Als je met een man of 6 op zo'n chassis gaat springen krijg je ook dat nog wel goed krom
Ja, is toch een stukje essentiele vorming wat je in je verdere leven broodnodig zult hebben :X
 
Gheghe..leuk AadmanZ! ;) Vouwwagen ophalen..voor nix..ter plekke alle overtollige zooi d'r afhalen en vragen of ze 't bij 't grofvuil willen plaatsen! *D ..bedankt en de mazzel.. :P
 
Maar je zet dan daarna wel je mooiste bezit op een voormalige vouwwagen, die brommert schaamt zich de tering.
 
Zeker wel, KNOR!
:^

Nooit een vouwwagen gedaan, wel een piano (wij gingen nog wel eens bij de Emmausgangers in Haarzuilen onzininkopen doen zo vlak voor een feest). Toen-ie uit elkaar lag gingen we met de harp+snaren aan de slag maar gelukkig was iemand nog nuchter genoeg om daar rap een eind aan te maken (je wilt niet weten hoeveel spanning er op die dingen staat...).

[on-topic]pianosnaren zijn wel handig om je sproeiers schoon te maken, een beetje ouwe piano levert een setje in alle maten op :+

TS: tentdoek bewaren is een heel ludiek afdekzeil voor een ratbike lijkt me zo...
 
Dat is dan wel waar, maar ja, anders moet hij zijn achterband vierkant rijden om naar dat circuit te komen..

Dus ik denk dat hij het wel overleefd..

Maar je zet dan daarna wel je mooiste bezit op een voormalige vouwwagen, die brommert schaamt zich de tering.
 
Nee, want hij wordt in een vlammen / camouflage patroon geschilderd...

Een soort 'make me beautiful' voor vouwwagens dus...

})

Maar je zet dan daarna wel je mooiste bezit op een voormalige vouwwagen, die brommert schaamt zich de tering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan