Deze GSXR 7-11, is het wat?

tja... Ik zit ook met geld wat ik eigenlijk niet heb...
Ik denk dat ik pas een echte beslissing kan nemen als ik die 7-11 gezien heb. Mocht ik deze nu niet kopen dan komt er wel een andee sf binne 2 jaar! dat is zeker!
 
Zou die voorvork echt niet sterk genoeg zijn? Het is wel een enorm dikke USD vork he! die GSXR is hooguit 50 kilo zwaarder. Natuurlijk zal hij dan wel meer wheelys moeten opvangen ( :P ) maar als hij een cras overleeft waarbij het wiel doormidden ligt en een super dik alu fram krom gaat, dan kan hij toch wel een paar redenlijke klappen hebben toch? of zie ik dit helemaal verkeerd?

Ik zit echt hevig te twijfelen tussen een fighter bouwen en mijn ZXR opnieuw op te bouwen...
Bouw je ZXR om tot fighter!! :)
 
Bouw je ZXR om tot fighter!! :)

Nee, de kuipen hebben minimale schade, de schade zit in het frame en de velg. dus als ik hem ga opknappen blijft het een racer. bovendien wil ik ook gaan stunten met een fighter, en meet een ZXR400 gaat dat gewoon niet zo goed vanwege het vermogen en hety feit dat al het gewicht op de voorkant rust...
 
Ik ben zeker technisch en handig, alleen nog niet heel erg bekend met de wat ingewikkeldere kan van motoren zoals het aanpassen van frame's en het sleutelen aan (of liever gezecht in) de motor zelf. Hiervoor heb ik dus een zxr400 gehad waar ik in 1,5 jaar ongeveer 50.000 KM mee heb gereden (zowel woon/werk als plezier) Ik denk dat een zxr400 nog minder geschikt is voor woon/werk verkeer dan een streetfighter en zelfs al is dat niet zo, dan maak ik mij daar nog niet druk over :P Ik ben wel redenlijk handig met plastic verbouwen en vind voor elk probleem vaak wel een oplossing. Bovendien vind ik het dom om direct al te zeggen het gaat niet lukken, ben nog jong en leer snel ;) gaat heus wel goed komen en anders verkopen we hem weer verder.

Ik zeg niet dat 't je niet gaat lukken, maar je moet je wel goed bedenken waar je aan begint.

Dom? Noem het maar ervaren....

Ik heb ook 's een GSX1100R verbouwd, en die staat nu inmiddels weer te koop op Marktplaats.
Misschien iets voor jou?


SoeF!
 
nee, ik wil iig zelf bouwen, en mijn budget om een motor te kopen, (verbouwen komt wel) ligt op maximaal 2500 en dat is als ik mazzel heb.
 
stupid.gif


Had m al wel een keer voorbij zien komen dacht ik, maar erg strak ding idd!

Kris: Je moet wel genoeg zelfvertrouwen hebben om een complete motor te gaan verbouwen eh.... En het kost meer als dat je verwacht, en bovendien.... Als je eenmaal begonnen bent met ombouwen.... *D
 
Eff Off-Topic... @ Joe... ik zie je weinig meer op het XJRCafe.nl ?... heb je je XJR verkocht ? 8-)

Haha, nee, heb wel de 2 FZR's verkocht maar de XJR staat er nog, inderdaad STAAT :o

Deze herfst-winter ga ik 'm rijklaar zetten, en dan beland ik automatisch wel terug in het XJRCafé ;) .
 
Ik heb toch maar besloten om mijn ZXR400 eerst te gaan opknappen. dit om de volgende redenen. Dit is finanicieel veel aantrekkenlijker, makkelijker met 25kw gedoe, ik ben toch wel een beetje gek op mijn zxr.

maar 1 ding is zeker.

ZO'N STREETFIGHET KOMT ER BINNEN NU EN 2 JAAR!
 
SuperKris, ik zou zeggen, koop een kant en klaare Streetfighter!!!!!!!!!!
En je bent nooit klaar ( :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan