Deze honda afknijpen mogelijk?

Ragonite

Banned User
6 mrt 2002
673
0
Is het mogelijk om deze motor af te knijpen voor 25kw... CBR600F toch? ;)

misc.php
 
Knijpen is toch gewoon een kwestie van propje in uitlaat oid... kan toch bij elke motor ?
 
Nee niet helemaal, er zijn vanaf 95 of 96 speciale setjes op de markt waardoor de fiets niet bij de RDW voor keuring hoeft te worden aangeboden...

Dus bij bovenstaande motor kan het niet.. ;(
Uit welk jaar is die dan ?
En waarom kan een propje in de uitlaatniet gewoon ;)
 
EHEH, te oud!!!

vanaf 95 kan je knijpen!!!


Kubiekdriehoekje
Honda CBR600F '97
Door Kubiekdriehoekje op 17-05-2002 15:22

kijk op hier voor een modellen overzicht. Ik heb iemand horen zeggen dat het vanaf 1995 model mogelijk is om af te tunen...


:? :? :? :?


btw weet niet of deze van 95< is maar ziet er ouder uit! dus denk nie!!

Knijpen kan altijd, maar neem aan dat je de rdw goedkeuring wil voor op de weg, dan alleen met speciale set en bepaalde fietsen!!
 
Laatst bewerkt:
Kubiekdriehoekje
Honda CBR600F '97
Door Kubiekdriehoekje op 17-05-2002 15:22

kijk op hier voor een modellen overzicht. Ik heb iemand horen zeggen dat het vanaf 1995 model mogelijk is om af te tunen...


:? :? :? :?


btw weet niet of deze van 95< is maar ziet er ouder uit! dus denk nie!!

Knijpen kan altijd, maar neem aan dat je de rdw goedkeuring wil voor op de weg, dan alleen met speciale set en bepaalde fietsen!!
Het betreft hier een cbr600f uit 1992. Op mijn site is een bijna compleet modellenoverzicht te vinden, muv. 91 en 92.
 
Ja ik weet niet wat dat precies inhoudt.. RDW keuring. Maar als je hem afknijpt zonder RDW keuring, is hij dan ook niet verzekerd of wel ?
 
Ik denk dat er per fiets een door de RDW goedgekeurde aftune-set is waarmee je bepaalde motoren mag aftunen om in aanmerking te komen voor een klein-kenteken. Als deze gebruikt wordt hoeft de fiets niet herkeurt te worden voor de aanpassing op het kenteken...
 
Ik denk dat er per fiets een door de RDW goedgekeurde aftune-set is waarmee je bepaalde motoren mag aftunen om in aanmerking te komen voor een klein-kenteken. Als deze gebruikt wordt hoeft de fiets niet herkeurt te worden voor de aanpassing op het kenteken...

Dus wat moet ik dan in dit geval doen als ik per sé deze motor wil? :) :]
 
Zijn er dan geen andere 2e hands sport/tour motortjes die je kan afknijpen/of al 25kW zijn voor rond de 4000/5000 euro?
Hoef geen nieuw of jong ding te zijn ('90-er) ofzo.
Deze heb ik voor je gevonden op google onder de search cbr600f 1991. Misschien voor je site :)
CBR4.jpg


En hier de '92 :?
mc-honda-92-cbr600f-svartrod.gif


Nog een 91'er:

images
:)
 
Laatst bewerkt:
je moet honda nederland bellen met het framenummer.

Is er geen setje voor dan kan je deze motor niet legaal bereiden met een 25kw rijbewijs!

aan jou de keus, is dan rijden zonder rijbweijs en verzekering!!
 
Als ik jouw mijn "vrak" zou verkopen voor 5000 euro, zou ik vet winst maken. Op dit moment is er alleen nog 1 sticker beschadigd en m'n top kuip. Ik krijg nog 3000 euro van de verzekering en heb zelf maar 4700 euro betaald voor de fiets met invoer...
 
Klopt, ik mis de 91 en 92 serie nog...

Volgens mij heeft iemand jou ooit 'ns een plaatje van een wit/rode CBR600 uit '91 gestuurd, maar die staat ook nog steeds nie op die site van jou :z :P

Dit vind ik trouwens de mooiste kleuren van dat bouwjaar (ik heb er zelf nl. ook zoeen :+ )

Hint:
 
Terug
Bovenaan Onderaan