Deze manne zijn pas stoer :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal idd wel een paar schade gevalletjes kosten voor je zo iets onder de knie hebt.
maar wel erg knap.

spijkerbroek is een noodzakkelijk item zo te zien.

RFast
 
het kost je een hoop motoren en een hoop metaal in je lijf :) :Y is dit niet las vegas extreme trouwens?
 
Zolang je je bike erop aanpast valt het wel mee met de levensduur van de bike.

Vaak wordt er onder de spijkerkleding gewoon bescherming gedragen. Soms ook niet..
 
Nou he echt vet stoer!! Echt wel! In spiekerbroek!! Er zou maar zo'n mafkees onderuit gaan vlak voor je.
 
Nou he echt vet stoer!! Echt wel! In spiekerbroek!! Er zou maar zo'n mafkees onderuit gaan vlak voor je.
Ja man stel je eens voor als dat zou gebeuren. Ik vraag me af wat het verschil is als iemand onderuitgaat voor je met een spijkerbroek of met leer??

Hier speciaal voor jou nog zo´n mafkees in spijkerbroek.
IMG_5900.JPG
 
stoer?
- ja op afgesloten terein heb ik bewondering voor de enorme motorbeheersing die nodig is.......
- de stukken op de openbare weg? sorry, noem mij maar een ouwe zeikerd, ik vind het waanzin; daar is het niet alleen je eigen nek die je riskeert; nog steeds respect voor de motorbeheersing, maar geen greintje ontzag voor het kennelijk volledig ontbreken van zelfbeheersing of verstand

just my two cents............
 
Ik vind het echt gaaf om te zien, en knap :Y

En over de gemekker over spijkerbroek etc, die mannen zijn oud en wijs genoeg om de consequenties te weten. Hun keuze.
 
stoer?
- ja op afgesloten terein heb ik bewondering voor de enorme motorbeheersing die nodig is.......
- de stukken op de openbare weg? sorry, noem mij maar een ouwe zeikerd, ik vind het waanzin; daar is het niet alleen je eigen nek die je riskeert; nog steeds respect voor de motorbeheersing, maar geen greintje ontzag voor het kennelijk volledig ontbreken van zelfbeheersing of verstand

just my two cents............
In druk verkeer geef ik je gelijk!

Maar op de video wil ik toch wel een keer een dikke wheelie over de erasmusbrug maken, of door de maastunnel heen. Uiteraard zonder ander verkeer te hinderen.
 
In druk verkeer geef ik je gelijk!

Maar op de video wil ik toch wel een keer een dikke wheelie over de erasmusbrug maken, of door de maastunnel heen. Uiteraard zonder ander verkeer te hinderen.

och ik ben niet heilig, op een lege weg rijdt ik ook niet langzaam (wheelie gaat wat lastig met die bak ernaast) maar in sommige delen van de video zitten ze gewoon midden in het verkeer, dat brengt mijns insziens teveel mensen op "goede" ideeen........
 
...
Ik vraag me af wat het verschil is als iemand onderuitgaat voor je met een spijkerbroek of met leer??
...
Ga je met je spijkbroek onderuit, dan moet je naar de spijkbroek shop.
Ga je met je lerenbroek onderuit, dan moet je naar de motorkleding shop.

Zo moeilijk is dat verschil toch niet.





:+
 
Ik vraag me af wat het verschil is als iemand onderuitgaat voor je met een spijkerbroek of met leer??

Hangt er vanaf aan wie je het vraagt, stel anders je vraag aan ambulance personeel of hulpdiensten. Dan krijg je antwoorden uit de praktijk.
 
och ik ben niet heilig, op een lege weg rijdt ik ook niet langzaam (wheelie gaat wat lastig met die bak ernaast) maar in sommige delen van de video zitten ze gewoon midden in het verkeer, dat brengt mijns insziens teveel mensen op "goede" ideeen........

Yep, heb dat drie jaar geleden meegemaakt tijdens de elfstedentocht in Friesland. Een flink aantal kon wel degelijk een wheelie maken en toch hun motor onder controle houden. Maar ze worden geïmiteerd door anderen die dat niet echt kunnen. En één daarvan reed daardoor tegen mij aan, waardoor ik in de berm werd geduwd en tegen een geparkeerde auto klapte.

Uiteraard reed hij door ook, maar gelukkig waren er voldoende getuigen om te claimen bij het Waarborgfonds.

Maar voor gestunt met verkeer om je heen op de openbare weg kan ik dan ook geen greintje respect opbrengen.
 
Ik heb wel respect voor die gasten maar chek van te voren waar je het doet ,probeer het overige verkeer niet te hinderen .
* het wordt eens tijd dat ik ga rijden op 1 wiel * :] })
 
Yep, heb dat drie jaar geleden meegemaakt tijdens de elfstedentocht in Friesland. Een flink aantal kon wel degelijk een wheelie maken en toch hun motor onder controle houden. Maar ze worden geïmiteerd door anderen die dat niet echt kunnen. En één daarvan reed daardoor tegen mij aan, waardoor ik in de berm werd geduwd en tegen een geparkeerde auto klapte.

Uiteraard reed hij door ook, maar gelukkig waren er voldoende getuigen om te claimen bij het Waarborgfonds.

Maar voor gestunt met verkeer om je heen op de openbare weg kan ik dan ook geen greintje respect opbrengen.
Die gasten brengen de echte stunters aan een slechte naam. Erg lullig ongeluk voor je dude, gelukkig heb je geld gekregen en heb je er niks aan overgehouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan