Deze motor ga ik nog eens kopen

iedereen klaar met wat die ooit wilt gaan kopen of allemaal al onderuit gezakt aan de kersstol ? 8)7 _O-
Klaar zijn we nooit, zoals een heleboel berichten eerder wil ik nog wel een leuke eencilinder, bij voorkeur een Kawa (maar dat schijnt een afwijking te zijn).
Maar voor dat kan moet er nog wat ruimte komen, en ik dichter bij de TET wonen (alles is geregeld behalve corona 8)7 dus t duurt nog ff)
 
ruimte is bij mij totaal geen probleem met een showroom waar makkelijk 10 autos in passen , wel het geld is altijd een probleem _O-
 
timthumb.php.jpg
 
Ik heb mijn droommotor maar de BMW R60/5 was de eerste motor waar ik op gereden heb. Compleet met kuip en zwaailichten. Geweldige ervaring 💪
 

Bijlagen

  • 2.jpg
    2.jpg
    217,5 KB · Weergaven: 9
Eerder had ik al een ZX-25R op mijn droom lijstje staan , de onderstaande 2 zouden er heel mooi bij kunnen vind ik .
Wel zo origineel mogelijk dan .
1200px-Kawasaki_KR-1S_250.jpg


In de andere kleur stelling mag ook

3a48a7db30b18a94bf707a32990091e8.jpg
 
Ze zien er inderdaad leuk uit. Maar ik heb 2 jaar geleden met een zijspanbouwer op de Motorbeurs gestaan. Daar stond Mash ook met hun zijspan maar de uitlijning van het span tov de motor klopte niks van. Ik hoop dat dit alleen voor het beurs model geldt welke ze misschien snel in elkaar hebben gezet. Maar als je er eentje koopt zou ik er wel opletten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan