Dezelfde rechten op snelwegen als fietsers binnen de bebouwde kom.

Kijk, hier kunnen we wat mee!
Klopt, en het is om meerdere redenen handig. Bijvoorbeeld, als het nu regent ontstaat er file. Vroeger werd dat weleens verkeersinfarct genoemd, maar anno nu heet het gewoon file. Hoedanook, dat zal met kartonnen auto's niet anders zijn, maar als het even doorregent lost die file vanzelf op: auto's spoelen na enige minuten weg, en bestuurders wandelen vervolgens door de kleffe zooi vrolijk naar huis (of elders) ... voila, geen dank. Fijn dat we en passant ook eventjes de fileproblematiek hebben opgelost, what's next?
 
Laatst bewerkt:
Vergelijk het eens met deze stelling: motorrijders hoeven geen houderschapsbelasting meer te betalen en automobilisten drie keer zo veel dan ze nu doen.
Alleen ECHTE motorrijders zullen voor zijn.

Voor !! O-)




Vergeet niet dat 99,99% van de motorrijders in de eerste plaats een automobilist is en daarom tegen dit standpunt is.
Een ECHTE motorrijder kan uit de aard van de zaak natuurlijk nooit tegen een beschermde status zijn.
The monkey comes out of the sleeve.

Dan ben ik geen echte motorrijder :?'(

Ik vind mijzelf een echte motorrijder.

Maar ik vind de gemiddelde NL motorrijder gewoon echt slecht rijden.
Ooit een rbw gehaald, nauwelijks km maken en geoefend blijven staat zeer laag op de agenda. En dat zie je aan de rijstijl.

Kan er niets aan doen, maar ik vind dat de gemiddelde motorrijder echt bij zichzelf te rade mag gaan ipv een beschermde status te willen hebben.

Alle echte motorrijders zijn dit natuurlijk met mij eens, terwijl de mooi weer-terras-rijders het er niet mee eens zullen zijn. O-)
 
Voor !! O-)






Dan ben ik geen echte motorrijder :?'(

Ik vind mijzelf een echte motorrijder.

Maar ik vind de gemiddelde NL motorrijder gewoon echt slecht rijden.
Ooit een rbw gehaald, nauwelijks km maken en geoefend blijven staat zeer laag op de agenda. En dat zie je aan de rijstijl.

Kan er niets aan doen, maar ik vind dat de gemiddelde motorrijder echt bij zichzelf te rade mag gaan ipv een beschermde status te willen hebben.

Alle echte motorrijders zijn dit natuurlijk met mij eens, terwijl de mooi weer-terras-rijders het er niet mee eens zullen zijn. O-)
Ik ben t er niet mee eens!!!!! *O*:t
 
Nogmaals, ik ga uit van de signalen uit andere topics over waargenomen gedrag van automobilisten in het dagelijks verkeer. Gesignaleerd uiteraard door wij MF'ers die altijd keurig rijden ;)

Signalen uit andere topic's.... op M-F ?

Ik veronderstel dat M-F niet echt een objectief medium is om signalen vandaan te halen over veilig/onveilig gedrag van motorrijders :+

Lees eens over het gedrag van motorrijders op een forum voor verkeersslachtoffers....
 
Signalen uit andere topic's.... op M-F ?

Ik veronderstel dat M-F niet echt een objectief medium is om signalen vandaan te halen over veilig/onveilig gedrag van motorrijders :+

Lees eens over het gedrag van motorrijders op een forum voor verkeersslachtoffers....
Ik vind voor een vrijdagmiddag topic alleen de topics die ik zelf al heb gelezen relevant. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan